جشن شکرگزاری قرآن دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در شهرستان کمیجان برگزار شد

اراک(پانا)-مراسم نمادین جشن شکرگزاری مهارت خواندن کتاب آسمانی قرآن با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان کمیجان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در آموزشگاه قرآنی زینبیه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۴۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن شکرگزاری قرآن دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در شهرستان کمیجان برگزار شد

سید ابوالفضل موسوی مدیر آموزش وپرورش شهرستان کمیجان، هدف از برگزاری این جشن را جلب توجه بیشتر به برنامه درسی قرآن در مدارس ابتدایی، کمک به فضای قرآنی و بر جای گذاشتن خاطره خوش برای دانش آموزان از قرائت بدون غلط کلام الله مجید بیان کرد.

موسوی با بیان اینکه مهم ترین هدف آموزش قرآن در پایه سوم ابتدایی، افزایش توانایی تلاوت سوره ها و عبارات قرآنی کتاب درسی و تعمیم آن به روخوانی است، افزود: آموزش این کتاب آسمانی علاوه بر تقویت حافظه، فراگیری سایر دروس را نیز برای دانش آموزان آسان تر می کند.

وی از کلیه آموزگاران خواست تا ضمن آموزش روان خوانی قرآن، نسبت به توجه مفاهیم و درک آیات قرآن توسط دانش آموزان هم اهتمام ویژه ای داشته باشند تا دانش آموزان ازهمان کودکی مفاهیم قرآن را درک کنند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان کمیجان اظهار داشت: در بیانات گهربار پیشوایان معصوم(ع) فضایل و آثار فراوانی برای قرائت قرآن اشاره شده که بر اهمیت تلاوت این کتاب مقدس افزوده و موجب رشد و پرورش روح و جان آدمی می شوند.

در این مراسم برنامه های متنوعی ازقبیل اجرای سرود، همخوانی قرآن و دکلمه توسط دانش آموزان و اجرا شد.

در پایان از دانش آموزان فعال قرآنی آموزشگاه و نفرات برتر مسابقات قرآن،عترت و نماز با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار