مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نوسازی مدارس منصوب شد

تهران (پانا)‌ - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با صدور حکمی سیدمهدی حسینی‌نیا را به سمت مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۱۴۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نوسازی مدارس منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، در حکمی از سوی مهراله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سیدمهدی حسینی‌نیا به عنوان مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نوسازی مدارس کشور منصوب شد.

بررسی و مطالعه برای انتخاب مناسب‌ترین شیوه‌های فرهنگی و تبلیغاتی در زمینه معرفی ماموریت‌ها و فعالیت‌های سازمان، برقراری ارتباط مستمر و موثر با رسانه‌های جمعی برای تبیین و شفاف‌سازی فعالیت‌های انجام شده سازمان، برنامه‌ریزی و هماهنگی و انجام امور مربوط به برگزاری سمینارها، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و گردهمایی‌های منطقه‌ای، تخصصی، موردی و فراهم آوردن مقدمات لازم، ضبط و نگهداری مصوبات و آرای شورای مدیران سازمان و تهیه گزارش‌های لازم درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان، تنظیم بولتن‌های خبری و انتشار آن از جمله مواردی است که در این حکم بر آن تاکید شده است.

حسینی‌نیا پیش از این در سمت‌های مشاور فنی و نظارت رئیس سازمان، معاون دفتر برنامه‌ریزی و تامین منابع و رئیس گروه معماری سازمان نوسازی مدارس کشور فعالیت داشته است.

همچنین رخشانی‌مهر در نامه جداگانه‌ای از زحمات زهره دانش‌مهر که پیش از این، مسئولیت حوزه ریاست و روابط عمومی را بر عهده داشت؛ قدردانی و او را به عنوان مشاور فنی و نظارت رئیس سازمان منصوب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار