مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : فعالیت مدارس استان ناظر بر اهداف پرورشی و فرهنگی است

زیرکوه (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همه برنامه‌ها، فعالیت ها و درس‌های مدارس استان ناظر بر اهداف پرورشی، فرهنگی و تربیتی است.

کد مطلب: ۹۱۴۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : فعالیت مدارس استان ناظر بر اهداف پرورشی و فرهنگی است

محمد علی واقعی در گردهمایی فرهنگیان شهرستان زیرکوه اظهار کرد: در مدرسه به ویژه در دوران ابتدایی باید محیط های یادگیری را با رعایت اصول و شئونات اسلامی سرزنده تر و شاداب کنیم. بچه ها در مدرسه باید بازی کردن را بیاموزند و درکنار بازی کردن آموزش ببینند.

او با بیان این مطلب که محیط مدارس باید نزدیکی بیشتری با محیط زندگی داشته باشد، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم موانع مدرسه خصوصا در آموزش ابتدایی برداشته شود همچنین سعی داریم تعاملی با خانواده داشته باشیم که این تعامل شرط اصلی موفقیت ما می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس افزود: وی افزایش بصیرت، هوشیاری، اعتماد به نفس و روحیه مشارکت و تلاش برای توسعه عرصه‌های مختلف را از جمله اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در ‌بین دانش‌آموزان است.

واقعی وقت‌شناسی، برخورداری از علم و تقوا لازمه پیشبرد موفقیت‌آمیز طرح‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش دانست و تأکید کرد: اجرای سند تحول بنیادین در کنار تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین رویکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی بشمار می رود.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه سفر به زیرکوه با خانوداه های معزز شهدای فرهنگی این شهرستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار