آفت زدایی فضای سبز منطقه چهار برای جلوگیری از خسارت های احتمالی

مشهد (پانا) - شهردار منطقه چهار مشهد از آفت زدایی فضای سبز این منطقه با اعتبار 500 میلیون ریال خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۴۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آفت زدایی فضای سبز منطقه چهار برای جلوگیری از خسارت های احتمالی

به گزارش خبرنگار پانه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، غلامرضا غلامی ضمن تاکید بر آفت زدایی فضای سبز جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی، گفت: عملیات آفات زدایی در بوستان های بزرگ سطح منطقه در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت.

غلامی خاطرنشان کرد: این پروژه جهت مقابله با آفت های مختلف آسیب زا به فضای سبز مانند کرم سفید ریشه و آبدزدک با اعتبار 500 میلیون ریال انجام می شود.

وی اظهار داشت: ریشه کنی و هرس سبز درختان در معابر فرعی نیز یکی از پروژه فضای سبز در سال 98 است که با اعتباری بالغ بر 100 میلیون اجرا می گردد.

شهردار منطقه چهار مشهد در خصوص هرس سبز درختان تصریح کرد: این نوع هرس که به هرس تابستانه نیز معروف است در فصل بهار و تابستان انجام می شود و درختانی که با رشد شاخه و برگ مشکلاتی را عابران در معابر ایجاد کرده به این صورت هرس می شوند.

غلامی در پایان به اقدامات منطقه چهار در راستای حذف آبیاری تانکری فضای سبز اشاره کرد و افزود: طی سال های اخیر اقدامات گسترده ای برای حذف آبیاری تانکری فضای سبز و بوستان ها و ایجاد سیستم های آبیاری تحت فشار و مکانیزه در محدوده خدماتی شهرداری این منطقه صورت گرفته است و در سال جاری نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار