تاکید فرماندارشهرستان ملارد بر اجرای برنامه های فرهنگ محور

ملارد(پانا) - فرماندار شهرستان ملارد در جمع اعضای کمیسیون فرهنگی فرمانداری با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های فرهنگی یکساله برای کارکنان فرمانداری و بخشداری ها تهیه و تنظیم منشور اخلاقی و پایبندی به آن را یکی از اقدامات اولیه فرهنگی مورد نیاز عنوان کرد .

کد مطلب: ۹۱۴۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندارشهرستان ملارد بر اجرای برنامه های فرهنگ محور

توکلی کجانی گفت: در سایه تعهد و عمل به این منشور که بایستی براساس راهبردهای کلی نظام و سیاست های دولت تدبیر و امید تهیه شود، می توان سایر امورات را نیز به پیش برده و به اهداف رسید.

او توجه و اجرای برخی معروفات مانند پرهیز از اسراف و تبذیر در استفاده از امکانات در اختیار، بستر سازی نقدپذیری و رعایت انضباط اجتماعی و وجدان کاری را متذکر شد و تشریح آثار مخرب منکراتی همچون کم کاری و سهل انگاری در انجام وظایف محوله، دروغگویی، غیبت و بدگویی را از موضوعاتی دانست که لازم است در جلسات و نشست‌های عمومی کارکنان آموزش و یادآوری گردد.

در این نشست موضوعاتی از قبیل اقامه نماز، عفاف و حجاب، صیانت از حقوق شهروندی و امر به معروف و نهی از منکر مطرح و نحوه اجرای این فرائض در سطح فرمانداری و سایر ادارات شهرستان ملارد همفکری صورت گرفت.

برگزاری نشست های فصلی بین کارکنان و دوره‌های آموزشی با دعوت از اساتید و شخصیت‌های اخلاقی و علمی از سایر موضوعاتی است که به عنوان فعالیت‌های فرهنگی در نظر گرفته و در سال جاری اجرا خواهد شد.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار