نو آوری سازمانی ازویژگی جوان باوری

مشهد (پانا) - ‍ نشست تخصصی مشاورین امورجوانان ادارت نواحی هفتگانه مشهدومناطق استان به میزبانی گروه مشاورین جوان آموزش وپرورش ناحیه سه مشهد برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۴۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نو آوری سازمانی ازویژگی جوان باوری

این نشست که با حضور حقیقی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش خراسان رضوی و در روز پایانی هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد بر جوان محوری و حضور موثر جوانان در عرصه های اجتماعی تاکید شد.

حقیقی با بیان اینکه جوانان بایستی به دنبال مسئولیت باشند نه دنبال پست، افزود: توسعه و تغییر منجر به تحول است و تحول نیازمند برنامه محوری وجوانان امروز با ایده ها و طرح ها و برنامه های خلاقانه یخویش در عرصه های مختلف اجتماعی خوش درخشیده و پاسخگویی مطلوب به اعتماد مدیران داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان معلم نقش خود را در تربیت دانش آموز مشخص کرده ایم. حال بایستی مسیر راه را هم برای خود و هم برای دانش آموز هموار نماییم.

حقیقی در ادامه سخنان خود افزود: سند تحول بنیادین بر مبنای پرورش است بونقش مشاورین جوان بومی سازی وکاربردی نمودن واجرایی کردن سند تحول بنیادین در ادارات و مناطق می باشد.

درسنی مدیر آموزش وپرورش ناحیه سه ضمن ابراز خرسندی از میزبانی آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد از برگزاری این نشست افزود: تشکیل گروه مشاوران جوان گامی موثر در شناسایی و استفاده از ظرفیت جوانان است.شناسایی و به کارگیری جوانان به استفاده از ظرفیت و توانمندی نیروهای ایده پرداز وخلاق می‌انجامد.

او با یاد آوری حضور جوانان دین‌باور در پیروزی انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس و اداره کشور پس از آن ابراز داشت اعتماد سازی و استفاده از توانمندی جوانان همراه با برنامه محوری مدیران نتایج مطلوبی را در آبادانی جامعه به دنبال دارد.

آرون مشاور جوان اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی با اشاره به حضور موثر جوانان در پست های مدیریتی استان و ابراز خرسندی از اعتماد مدیران و ایجاد زمینه مساعد جهت حضورفعال جوانان درادارات افزود: در آستانه گام دوم انقلاب درصددیم که بر این بیان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که می فرمایند کارگزاران جوان باید شانه های خود را به زیر مسئولیت های کشور ببرند جامه عمل بپوشانیم

وی تصریح کرد: جوانان خودنقش تعیین کننده ای را در اعتماد و انتخاب توسط مدیران ایفا می‌کنند زیرا نوآوری سازمانی از ویژگی‌های جوانان است .جوان باوری یک هدف نیست ابزاری برای توسعه و رشد سازمان است. وی از ایجاد سمنی از مدیران پیشکسوت آموزش و پرورش به منظورحمایت و انتقال تجربیات جوانان خبر داد.

در این نشست مهران فر معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد نیز خواستار گفتمان سازی با برگزاری همایش و رایزنی با مسئولین جهت ایجاد وتقویت حضور جوانان در عرصه های مدیریتی شد وافزود وظیفه ماست که نقش جوانان را پررنگ کنیم تغییر نگاه و باور مسئولین دربه کارگیری نیروی جوان مستلزم خودباوری جوانان است.

وی همچنین براستعداد یابی و شناسایی نیروهای جوان و توانمندسازی و ظرفیت سازی جوانان با حمایت مدیران تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار