ائتلاف گرگ و روباه بر علیه انقلاب اسلامی

قم (پانا) - امام جمعه شهر پردیسان: ائتلاف آمریکا و اتحادیه اروپا بر ضد ملت ایران را ائتلاف گرگ و روباه بر علیه انقلاب اسلامی خواند

کد مطلب: ۹۱۴۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ائتلاف گرگ  و روباه بر علیه انقلاب اسلامی

آیت الله سید صمام الدین قوامی امام جمعه شهر پردیسان امروز مصادف با روز چهارم ماه مبارک رمضان در مسجد امیرالمومنین پردیسان ایراد خطبه کرد. در پی انتشار بیانیه شورای تبلیغات اسلامی امام جمعه پردیسان با بیان ویژگی های ماه مبارک رمضان و دعوت مردم به رعایت تقوا در این ماه آنان را تشویق به حضور در راهپیمایی امروز کرد.

قوامی تقوا را راه رسیدن به رضوان الهی و باعث جبران کاستی عقل و تجربه دانست و گفت : تقوا به انسان کمک می کند دچار خطا و گناه نشود . خدا به انسان عقل را عطا کرد تا او در مسائل به کمک این نعمت الهی در تصمیم و مشاوره بگیرد اما انسان با استفاده نکردن از این نعمت نتوانست از عقبه عبور کند . در این ماه باید انسان هایی را آزاد کنیم تا بتوانیم از عقبه عبور کنیم و اولین انسانی که نیاز به آزادی دارد نفس ما است .

وی در ادامه راه رهایی انسان از مشکلات و گناهان را صبر در برابر موانع دنیا دانست که نتیجه اش باید تقوا باشد و لازمه پیشرفت بشریت را موانع پیش روی انسان خواند و افزود : در این ماه از خداوند عز و جل بخواهیم که به ما کمک کند صبر روزه دل و چشم را داشته باشیم . ما باید خود مان را از آتش دوزخ نجات دهیم زیرا این خود ما هستیم که باعث بروز آتش جهنم می شویم . کسی بخواهد از آتش جهنم رهایی یابد می تواند پس از آزادی نفس خویش یک زندانی را آزاد کند .

امام جمعه پردیسان در ادامه سخنان با اشاره به یکی از دعا های پس از نماز در ماه مبارک رمضان که وارده از یکی معصومین است اظهار داشت : ما می خونیم " اللهم کل فکه اسیر "‌ یعنی ما باید به فکر همه اسیران باشیم ، به فکر همه نیاز مندان باشیم که مصداق بارز این امر امام سجاد (ع) بود که در دوران اسرات همه به فکر اسیران بود . ما باید امروز به فکر اسیران فلسطین و کشور های مسلمانی باشیم که در جنگ با دشمنان خدا در اسرات به سر می برند . در زمانی که اسلام ظهور کرد جنگ و برده داری بود ولی اسلام کتاب و هدفش عتق بود .

وی با ابراز نگرانی از وضعیت مسکن در پردیسان خبر شناسایی مافیای املاک و مشاوران املاکی را داد و دو قشر آسیب پذیر جامعه را یتیم ها و مسکین های دانست که در این وضعیت جامعه بیشتر از همه به آنان ضربه وارد خواهد شد و گفت : امروز به راهپیمایی خواهیم رفت تا با مشت های گهره کرده مان دشمنان را عقب بنشانیم و بگوییم که نمی شود هم ضعف بکشیم هم سازش کنیم . آنان می گویند تمدن دارند ولی وقتی که به جان هم افتادند چهره واقعی شان مشخص شد . اسرائیل نکبت است و امروز بر علیه این رژیم سفاک شعار دهید.

سید صمام الدین قوامی عقبه دوم را اطعام در روز گرسنگی ، روزی که دسترسی به غذا کم شده باشد خاطر نشان کرد و اذعان کرد : همه نمی توانند برده آزاد کنند مشکلی ندارد در حد خود یک غذا به مسکین دهند . نسل جدید فرزندان ما باید در آموزش و پرورش تعلیم و تربیت با مضامین فرهنگ اسلامی را دریابند نه اینکه به دلیل نشاط و شادی دانش آموزان را با هر آهنگ موزونی به رقص و پای کوبی وادارند . انگلس و آمریکا مصداق گرگ و روباهی هستند که برای شورش ما بر علیه نظام جمهوری اسلامی و سرنگونی این نظام مقدس دست به ائتلاف زده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار