مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

معیشت معلمان به نقطه مطلوب نرسیده است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: معیشت معلمان به نقطه مطلوب نرسیده و رفع این مشکلات نیازمند کمک و هم افزایی ائمه جمعه، استاندار، دولت، مجلس و همه دلسوزان است.

کد مطلب: ۹۱۴۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
معیشت معلمان به نقطه مطلوب نرسیده است

محمد دستورانی در آیین بزرگداشت مقام معلم با حضور علی ذوعلم، معاون وزیر آموزش و پرورش در سمنان افزود: آموزش و پرورش استان سمنان توانسته با مدیریت مالی، شفافیت و برنامه ریزی 40 درصد درآمد اختصاصی آموزش و پرورش را افزایش داده و خدمات خوبی را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان ارائه دهد.

دستورانی گفت: معیشت معلمان به نقطه مطلوب نرسیده و رفع این مشکلات نیازمند کمک و هم افزایی ائمه جمعه، استاندار، دولت، مجلس و همه دلسوزان است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان سمنان در سال تحصیلی جاری با برنامه ریزی اصولی و کارشناسی توانسته در بخش های مختلف مانند عمرانی، آموزشی، پژوهشی، ورزشی و سوادآموزی پیشرفت چشمگیر داشته است.

وی با بیان این که 80 طرح عمرانی در حوزه آموزش و پروش در حال ساخت است، تصریح کرد: پنج هزار میلیون ریال برای ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی و کمک به والدین این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: نرخ با سوادی در استان سمنان 98.5 درصد است و این نشان از توجه به آموزش و علم آموزی در استان سمنان دارد.

دستورانی خاطر نشان کرد: ۸۰ هزار نفر از دانش آموزان استان در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای و مسابقات مختلف ورزشی شرکت کرده و نشاط و شادابی و تحرک جسمانی را تجربه کردند.

به گفته وی، برگزاری نماز جماعت در 700 مدرسه، کسب رتبه دوم پژوهش، شرکت 25 هزار نفر در جشنواره دانایی و توانایی از دستاوردهای آموزش و پرورش استان سمنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: 20 هزار نفر امسال در آموزش و پرورش جذب می شوند و سهم استان سمنان 700 نفر است.

وی ابراز داشت: پژوهش سراهای سمنان امکانات روزآمد ندارند و مدرسه ها ایمن نیست و تجهیز و ایمن سازی نیازمند تأمین اعتبار است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار