معاون استانداری سمنان:

معلمان، دانش آموزان را مطالبه گر تربیت کنند

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: معلمان برای تربیت دانش آموزان منتقد و مطالبه گر برای افزایش نقش و جامعه پذیری این افراد در آینده تلاش کنند.

کد مطلب: ۹۱۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، دانش آموزان را مطالبه گر تربیت کنند

حبیب الله خجسته پور افزود: تفکر انتقادی به معنی واقعی باید در بین دانش آموزان ایجاد شود و با این راهبرد نقش این افراد برای دغدغه مندی برای ساخت ایران اسلامی افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: معلمان در کلاس های درس رویکردهای دیکتاتوری نداشته باشند و با اجازه دادن به دانش آموزان برای نقد و مطالبه گری، نقش پذیری را به آینده سازان کشور آموزش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: نباید مانع حرف زدن دانش آموزان در کلاس درس شد و معلمان بگذراند که در مدارس این دانش آموزان با نگاه منصفانه و غیرتخریبی به خود معلم هم انتقاد کنند.

خجسته پور اضافه کرد: باید انتقاد زبانی و قلمی را جایگزین انتقادهای مخرب کنیم و شهید مطهری با رویکردهای جاهلانه گروهک تروریستی فرقان با گلوگه و خشونت به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: اجازه دادن برای بیان نقدهای منصفانه از ایجاد بسیاری از خشونت ها و ترورهای فیزیکی و شخصیتی جلوگیری می کند و باید دانش آموزان را به تفکر و انتقاد منصفانه فراخواند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: در اوایل انقلاب اسلامی در مقابل اصل تفکر، گلوله و خشونت قرار داشت که این رویه های گستاخانه موجب به شهادت رسیدن بزرگان نظام جمهوری اسلامی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار