مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

آموزش و پرورش استان سمنان اجازه اجرای سند ۲۰۳۰ را نداده است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بابیان اینکه اجازه اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس این خطه داده نشده است، گفت: اجازه نخواهیم داد این سند در استان اجرایی شود.

کد مطلب: ۹۱۴۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان سمنان اجازه اجرای سند ۲۰۳۰ را نداده است

محمد دستورانی در آئین گرامیداشت هفته معلم در شاهرود ضمن بیان اینکه آموزش و پرورش استان سمنان تاکنون به هیچ عنوان فرصتی را برای اجرای سند ۲۰۳۰ نداده است، ابراز داشت: در ادامه روند نیز اجازه اجرای آن و ترویج فرهنگ غربی در مدارس استان را نخواهد داد.

وی بابیان اینکه سال گذشته در ۴۰۰ مدرسه استان سمنان کارشناسان تخصصی نماز، جُنگ نماز را برگزار کردند، اضافه کرد: این برنامه‌های فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی-اسلامی در آموزش و پرورش استان پیگیری می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بابیان اینکه رتبه دوم قبولی با رتبه‌های شاخص کنکور سراسری در کشور متعلق به این خطه است، ابراز داشت: این استان در حال حاضر ۱۲ درصد از میانگین کشوری در حوزه پوشش تحصیلی بالاتر قرار دارد که این مهم بسیار ارزشمند است.

دستورانی ادامه داد: استان سمنان، استان فرهیخته و با سوادی بوده و نرخ 98/5 درصدی با سوادی، بیانگر این مهم است، و تمامی این آمارها، گزارشات و رتبه‌های شاخص، نشان دهنده این موضوع خواهد بود که خط پرورش و تربیت در آموزش و پرورش استان بسیار پر رنگ است.

وی بابیان اینکه معلمان به عنوان مترجمان نهضت امام خمینی(ره) در کلاس‌های درس نقش مهمی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده داشتند، افزود: سال گذشته بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به بیماران فرهنگی استان پرداخت شد و امروز نیز بخش دیگری از مطالبات فرهنگیان استان سمنان پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار