امام جمعه بهاباد: هر ملت و دولتى که به آمریکا اعتماد کند ضربه خواهد خورد/ عزت و اقتدار ملی ما در گرو روحیه انقلابی است و همچنین روحیه انقلابی حافظ کشور در برابر دشمن است

بهاباد ( پانا ) _ امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه هدف اصلى آمریکا؛ اصل موجودیت جمهورى اسلامى‌ است و با مذاکره ورابطه حل نمى‌شود گفت : هر ملت و دولتى که به آمریکا اعتماد کند ضربه خواهد خورد.

کد مطلب: ۹۱۴۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه بهاباد: هر ملت و دولتى  که به آمریکا اعتماد کند ضربه خواهد خورد/ عزت و اقتدار ملی ما در گرو روحیه انقلابی است و همچنین روحیه انقلابی حافظ کشور در برابر دشمن است

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد درخطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی افزود: آنچه که امروز آمریکایى‌ها از خود بروز مى‌دهند، همان چیزى است که در طول بیست و هفت سال نسبت به ملت ایران، همیشه در ذهنشان بوده است. ابزارشان هم عبارت است از تهدید، ارعاب، تبلیغات جنگ روانى، دلسردکردن مردم، نومیدکردن مردم، ایجاد دودستگى و تحریک عصبیت‌ها؛ اگر بتوانند، ابزار دشمنان ملت شما این‌ها است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه ملت ما به خوبی این صحنه را می‌شناسد و آمریکا را غیر قابل اعتماد می‌داند، گفت: تجربه 40 ساله ملت ما و هوشیاری مسئولان و راهبردهای مقام معظم رهبری کاملا مشخص کرده‌است که ملت ایران یک راه بیشتر برای پیروزی ندارد و آن هم ایستادگی است که امروز در داخل کشور شاهد یک اجماع ملی بی نظیر برای اجرای راهبرد ایستادگی هستیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید فراوانی به بحث روحیه انقلابی دارند اظهار داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند روحیه انقلابی روح و جان این ملت است.

ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی زمینه تحقق تمدن اسلامی را زمینه سازی می کند بیان کرد: عزت و اقتدار ملی ما در گرو روحیه انقلابی است و همچنین روحیه انقلابی حافظ کشور در برابر دشمن است.

امام جمعه بهاباد با اشاره به مسئله غصه داربرجام گفت: امروز همگی بعد از نماز جمعه در برابر یاوه‌گویی‌ها در راهپیمایی حضور می‌یابیم، قصه برجام و آنچه در دوران آن گذشت قصه طولانی و پر غصه‌ای است که از آن می‌گذریم اما قصه پسابرجام به همگان نشان داد که رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و ایران بزرگ و رشید تا چه اندازه نجیب است.

وی بابیان اینکه عدم اعتماد به آمریکا؛ اصلى مغفول در برجام‌ بود گفت : ما از اول انقلاب دیدیم هرجا پای اندیشه بیگانه رادرکشورواکردیم ضربه اش را خوردیم که نمونه ان مسئله برجام بود .

امام جمعه بهاباد با تبریک ماه رمضان وبابیان اینکه بزرگترین نعمت خداوند به بندگان ماه رمضان است تا بتوانیم به خداوند نزدیک شویم و اسباب رحمت الهی را فراهم کنیم افزود : باید لحظه به لحظه ماه مبارک رمضان را قدر بدانیم‌ و طوری نباشد که این ماه تمام شود و ما از فضائل این ماه بهره‌ای نبرده باشیم چرا که حسنات در ماه رمضان مقبول است و معصیت‌ها هم مورد مغفرت و آمرزش الهی قرار می‌گیرد هر کس در این ماه رمضان یک آیه بخواند همانند خواندن قرآن به طور کامل در دیگر ماه‌ها است.

استاد حوزه ودانشگاه روزه و رمضان را با این فیض فراوان یک مکتب و اردوگاه بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: روزه یک فرهنگ است که همه جامعه را بسیج کرده و کلاس‌های درس و بحث ما و عموم جامعه را تحت تأثیر قرار دهد، روزه بهار فقیران و نیازمندان و بهار عدالت و ایثار است.

ابراهیمی بشکانی بااشاره به اینکه در ماه رمضان ظرفیت های گناه کمتر است افزود : ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت است تا دست از گناه برداریم و از لحظات پر بار و فیوضات الهی و نزول رحمت الهی بهره ببریم.

وی تصریح کرد : مهمترین مسئله جمهوری اسلامی ایران و آمریکا بحث مرگ و حیات است گفت : یکی موضوع دراصل دین ودیگری در حیات دین است وحیات دینی اینکه دشمن رادر برنامه ریزی برای مدیریت جامعه دخیل بدانید .

خبرنگار پانا ، مهدی اخوان بهابادی

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار