فرمانده نیروی هوایی ارتش: روحیه جهادی تنها راه برون رفت از مشکلات است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی، برخورداری از روحیه جهادی است.

کد مطلب: ۹۱۳۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده نیروی هوایی ارتش: روحیه جهادی تنها راه برون رفت از مشکلات است

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان نیروی هوایی محمودی، علیزاده و طاهری اظهارداشت: تا یزیدیان ناپاک در قواره‌های متفاوت و متغیر وجود دارند، نبرد حق علیه باطل، تا پاک شدن زمین از لوث آنها کماکان ادامه دارد و باید همچون دلیرمردان شهید علیه یزدیان بپا خاست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدارها ضمن عیادت از خانواده های این شهدا اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا گنجینه‌های ارزشمند امید به فضل الهی و صبر در مشکلات در مسیر مجاهدت فی سبیل الله هستند.

امیر نصیرزاده به ضرورت تداوم راه و تمسک به مشی شهدا اشاره کرد و یادآور شد: تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی، برخورداری از روحیه جهادی، همچون شهدایی است که اخلاص خود را در طبق نهادند و همه مواهب خداوندی که بالاترین آن جان، جوانی و گام برداشتن در مسیر آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی است را تقدیم کردند.

وی با برشماری ویژگی های ناب شهیدان در پیروی از حق و نبرد علیه باطل خاطر نشان کرد: شهدا لبیک گویان عصر حاضر به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) هستند و مادامی که یزیدیان ناپاک در قواره و نام‌های متفاوت و متغیر وجود دارند، نبرد حق علیه باطل، تا پاک شدن زمین از لوث آن‌ها کماکان استمرار دارد و باید همچون شهدا علیه یزدیان بپا خاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار