قطع دسترسی کاربران گوشی‌های قدیمی به واتس‌اپ

تهران (پانا) - واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده که علاوه بر ویندوز فون از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل اندروید و ios نیز پشتیبانی نخواهد کرد.

کد مطلب: ۹۱۳۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
قطع دسترسی کاربران گوشی‌های قدیمی به واتس‌اپ

به گزارش ایسنا، واتس اپ که چندی پیش تأیید کرده بود تا پایان سال جاری میلادی به پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز فون خاتمه می‌دهد، حالا به تازگی اعلام کرده که از اول فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی نیز پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل‌های موبایلی همچون اندروید ۲.۳.۷ و همچنین ios ۷ و نسخه‌های قبل از آن را متوقف خواهد کرد.

علت قطع پشتیبانی واتس آپ از ویندوز فون به این دلیل بود که مایکروسافت به عنوان توسعه‌دهنده سیستم عامل موبایلی ویندوز فون سال گذشته اعلام کرد که این نسخه در رسیدن به اهداف مالی و تجاری خود به شکست خورده است و به همین دلیل پشتیبانی از این از آن را به طور کامل کنار گذاشت‌.

عدم پشتیبانی واتس‌اپ از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل موبایلی بدان معناست که نسخه‌های به روز رسانی شده جدید برای موبایل‌هایی با این سیستم عامل‌های قدیمی دیگر در دسترس قرار نخواهد گرفت و کاربران آنها نیز قادر نخواهند بود از قابلیت‌های جدید این نسخه‌ها بهره مند شوند.

بنابراین کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تمامی کاربران سیستم عامل موبایل‌های قدیمی توصیه کردند که پیش از به اتمام رسیدن مهلت پشتیبانی واتس‌اپ سیستم عامل دستگاه‌های خود را به روز رسانی کرده تا بتوانند از خدمات و قابلیت‌های جدید این پیام‌رسان و سایر اپلیکیشن‌های کاربردی بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار