امام جمعه اسلامشهر: بر طبق آیات کتاب الهی با عهدشکنان باید قاطعا"برخوردکرد

اسلامشهر(پانا) - در اولین جمعه ماه مبارک رمضان مراسم نماز جمعه و راهپیمایی مردم ولایتمدار اسلامشهر در دفاع از بیانیه شورایعالی امنیت ملی کشوراجراشد.

کد مطلب: ۹۱۳۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر: بر طبق آیات کتاب الهی با عهدشکنان باید قاطعا"برخوردکرد

حجت الاسلام محمد نوروزی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در خطبه اول نماز جمعه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان فرصت مغتنم جهت توبه و بازگشت به سوی خداوند است و با نگاه به بیان شیوای پیامبر اسلام بایداز گناهان دوری کرد.

او افزود: ماه رمضان مومنین با دیگر ماهها تفاوت داشته باشد و به ذکر خداوند و تلاوت آیات قرآن کریم مشغول باشند وبا حفظ حرمت این ماه نتیجه پاداش کارهای خود را از خداوند بگیریم.

امام جمعه اسلامشهر درخطبه دوم نماز به همگان توصیه نمود: در ماه مبارک رمضان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به پوشش یتیمان تحت حمایت این نهاد اقدام نمایند.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به آیات سوره‌های مائده و اسراخاطر نشان کرد: مومنین به عهد و پیمان و خود وفادار باشند ولیکن اگر طرف مقابل پیمان شکنی کرد، بر طبق آیات کتاب الهی با عهدشکنان باید قاطعا" برخوردکرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر ضمن حمایت از بیانیه شورایعالی امنیت ملی تاکید کرد: ما از برجام خارج نخواهیم شد ولی طرفین ما در کشورهای اروپایی وقتی میخواهند یکطرفه به منافع برجام برسند ما نخواهیم گذاشت وماهم باید ذینفع باشیم و زمانی که آنها به تعهدات خود عمل کردند، ما هم به شرایط اجرای قبلی تعهدات باز خواهیم گشت.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار