«سال‌های دور از خانه» به قسمت چهارم رسید

تهران (پانا) - قسمت چهارم سریال کمدی «سال‌های دور از خانه» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی تا چند ساعت دیگر منتشر می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۳۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
«سال‌های دور از خانه» به قسمت چهارم رسید

به گزارش روابط عمومی «سال‌های دور از خانه»، در چهارمین قسمت این سریال خنجری متوجه شده به دلیل گروه خونی‌ کم‌یابش، خانم طالبی به او نیاز دارد و احتمالا به همه حرف‌ها و درخواست‌هایش جواب مثبت می‌دهد. اما او بد موقع از خانم طالبی خواستگاری کرده و گرفتار بازداشتگاه می‌شود و یک‌بار دیگر، دوستان کارتن‌خوابش را ملاقات می‌کند؛ ملاقاتی که اتفاقات زیادی را به دنبال دارد!

«سال‌های دور از خانه» اسپین‌آف مجموعه «شاهگوش» و روایتی کمدی از زندگی خنجری و زهره است. در این سریال احمد مهرانفر و هادی کاظمی که این دو نقش را ایفا می‌کنند، با ماجراها و اتفاقات تازه‌ای روبرو می‌شوند.

سریال کمدی «سال‌های دور از خانه» از ۳۱ فروردین توزیع شده و امروز جمعه (۲۰ اردیبهشت) قسمت چهارم آن توزیع می‌شود. سه قسمت نخست این مجموعه به پربازدیدترین اثر نماوا تبدیل شد و واکنش‌های مثبت زیادی را به عنوان یک محصول کمدیِ تمیز و خانوادگی به دنبال داشت.

حمید نجفی‌راد تیزر قسمت چهارم این سریال را ساخته است.

بر اساس این گزارش، نسخه فیزیکی این مجموعه شنبه‌‌ها ساعت ۸ صبح در مراکز عرضه محصولات فرهنگی توزیع می‌شود اما ۱۲ ساعت زودتر (جمعه‌ شب‌ها ساعت ۹) امکان تماشای آنلاین و دانلود قانونی آن از سایت نماوا وجود دارد.

احمد مهرانفر (در نقش خنجری)، هادی کاظمی (در نقش زهره)، آزیتا حاجیان، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، علیرضا استادی، ملیسا ذاکری، مهرناز بیات، با هنرمندی زنده‌یاد حسین محب اهری و میرطاهر مظلومی، با حضور علی اوجی و امیر نوری و با معرفی احسان کریمی بازیگران اصلی این سریال کمدی هستند که توسط موسسه تصویرگستر پاسارگاد توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار