سرپرست معاونت فنی وعمرانی فرمانداری ملاردگفت: لزوم ایجاد انگیزه درروستاییان برای استقبال ازطرح‌های ا شتغال زایی

ملارد(پانا) - سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملاردبیان کرد:هدف از اجرای طرح های اشتغال زایی دولت تدبیر و امید را ایجاد رونق در تولید به ویژه در روستاها عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۱۳۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت فنی وعمرانی فرمانداری ملاردگفت: لزوم ایجاد انگیزه درروستاییان برای استقبال ازطرح‌های ا شتغال زایی

سعید مردانه در جمع اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی دقیق و جامع درباره طرح‌های اشتغال زایی، شرط موفقیت این طرح‌ها را استقبال و مشارکت روستاییان برشمردو گفت: یکی از راههای استقبال از آنها، تشریح جزئیات با بیان ساده و ایجاد انگیزه درروستاییان می باشد که در این راستا می توان از دهیاری‌ها، اعضای شورای اسلامی و جهاد کشاورزی کمک گرفت .

او هدف از اجرای طرح‌های اشتغال زایی دولت تدبیر و امید را ایجاد رونق در تولید به ویژه در روستاها عنوان کرد و به پتانسیل‌ها و ظرفیت های متعدد شهرستان در حوزه‌های کشاورزی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، دامپروری و غیره اشاره نمود .

به گفته او شهرستان ملارد استفاده از تجارب سایر شهرستان‌ها همچنین ایجاد زیرساخت‌های اولیه توسط دهیاری‌ها برای اجرای مطلوب این طرح‌ها از نکاتی است که در به سرانجام رسیدن این طرحها موثر خواهد بود .

مردانه اظهار امیدواری کرد با همت مسئولان شهرستان بتوانیم در سال جاری که به نام رونق تولید نامگذاری شده، با جذب اعتبارات، موجب رونق تولید به ویژه در روستاها با هدف ایجاد روستاهای بدون بیکار باشیم .

در این جلسه دستورالعمل اجرائی طرح ایجاد و حمایت از صندوق‌های خرد محلی برای حاضرین تشریح شد و گزارشی از تسهیلات داده شده در حوزه کشاورزی، اشتغال روستایی و عشایری توسط رئیس جهاد کشاورزی و رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان ملارد ارائه گردید.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار