حمایت فراکسیون امید از کاهش تعهدات برجامی ایران

تهران (پانا) - فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت قاطع از اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی و موضع‌گیری رییس‌جمهوری، مهلت ۶۰ روزه ایران به طرف‌های باقیمانده در برجام را آزمون پایبندی به تعهداتشان دانست.

کد مطلب: ۹۱۳۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت فراکسیون امید از کاهش تعهدات برجامی ایران

به گزارش فارس، فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت قاطع از اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی و موضع‌گیری رییس‌جمهوری، مهلت ۶۰ روزه ایران به طرف‌های باقیمانده در برجام را آزمون پایبندی به تعهداتشان دانست.

در بیانیه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد خروج یکجانبه آمریکا از برجام و بیانیه روز چهارشنبه شورای عالی امنیت ملی کشورمان در خصوص کاهش تعهدات برجامی، آمده است:

«امروز و در سالگرد خروج یک‌جانبه و غیرقانونی دولت آمریکا از برجام، ایران تصمیمات جدید خود را به اطلاع کشور‌های باقی‌مانده در برجام رسانده و با شفافیت مردم را در جریان قرار داده است.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت قاطع از اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی، از موضع‌گیری سنجیده ریاست محترم جمهوری تقدیر می‌کند.

طرف‌های باقی مانده در برجام باید در عمل پایبندی خود به این توافقنامه را نشان دهند. مهلت ۶۰ روزه ایران به آنها آزمون پایبندی به تعهداتشان است.

ملت بزرگ ایران یکپارچه و منسجم راه توسعه را در پیش می‌گیرد و برای حفظ صلح و امنیت منطقه و تامین منافع ملی خویش از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و از دشمنی دشمنان واهمه ندارد و درمقابل حرکتهای قلدر مآبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای زبون آنها در سایه وحدت مردم و با اتکای به نیروهای مسلح قدرتمند خویش خواهد ایستاد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار