همزمان با هفته معلم و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان انجام گرفت؛

برگزاری مراسم نمادین نام گذاری ساختمان های اداره کل آموزش و پرورش به نام پیشکسوتان فرهنگی استان

زنجان (پانا) - مراسم نمادین نام گذاری ساختمان های اداره کل آموزش و پرورش به نام پیشکسوتان فرهنگی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان انجام گرفت.

کد مطلب: ۹۱۳۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم نمادین نام گذاری ساختمان های اداره کل آموزش و پرورش به نام پیشکسوتان فرهنگی استان

مراسم نمادین نام گذاری ساختمان‌های اداره کل آموزش و پرورش به نام پیشکسوتان فرهنگی استان و رونمایی نمادین از نام و زندگی نامه ی این عزیزان، عصر دیروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان انجام گرفت.

این امر همزمان با هفته گرانقدر معلم و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان حوزه تعلیم و تربیت استان صورت پذیرفت و ساختمان مرکزی اداره کل آموزش و پرورش استان به نام استاد رضا روزبه نام گذاری گردید.

در همین راستا ساختمان آموزشی اداره کل و سالن اجتماعات آن نیز به ترتیب به نام های اسحاق صائینی و عالیه سنجیده مزین شدند.

گفتنی است قبلا نیز در راستای همین برنامه، سالن اجتماعات دبیرستان ماندگار شریعتی ناحیه دو و همچنین دبیرستان دخترانه حضرت ولیعصر(عج) ناحیه یک به ترتیب به نام های ابو جعفر امام و ایران معصومی نام گذاری گردیده بودند.

شایان ذکر است در مراسم نمادین نام گذاری ساختمان های اداره کل آموزش و پرورش به نام پیشکسوتان فرهنگی استان و رونمایی نمادین از تابلو نام و زندگی نامه ی آنان، حسین حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و نعمت اله محمدی رییس اداره حراست آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار