بازدید علمی دانش آموزان دبیرستان فرزانگان دوره اول

یزد (پانا) - صبح پنجشنبه 19 اردیبهشت دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان به سرپرستی فاطمه قادریه در بازدید علمی شرکت نمودند.

کد مطلب: ۹۱۳۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید علمی دانش آموزان دبیرستان فرزانگان دوره اول

به گزارش پانا، 24 نفر از دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان فرزانگان دوره اول به سرپرستی فاطمه قادریه، معاون فنآوری آموزشگاه، از کارخانه مه شویان واقع در شهرک صنعتی زارچ بازدید کردند.

وحید انتظاری، مدیر تولید کارخانه، در خصوص قسمتهای مختلف کارخانه از قبیل انبار، مواد اولیه، قطعات و لوازم یدکی، تاسیسات و ... توضیحات لازم و کافی را به دانش آموزان ارائه نموده و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

گفتنی است؛ کارخانه مه شویان در زمینه تولید انواع پودرشوینده با 85 نفر پرسنل در سه شیفت کاری در شهرک صنعتی زارچ حدود 15 سال در حال فعالیت می باشد. این محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

این کارخانه، تامین کننده پودرهای شست و شوی دستی و ماشین های نیمه اتوماتیک و پودر شوینده ماشین لباسشوئی تمام اتوماتیک در انواع بسته بندی ها می باشد. حوزه اصلی صادراتی این شرکت به کشورهای خاورمیانه و آسیای میانه است.

یاسر جعفری، کارشناس پژوهشی اداره استعدادهای درخشان، از مهدی دائمی، رئیس کارخانه، احمد میرجلیلی، مدیر کارخانه، و وحید انتظاری، مدیر تولید کارخانه، که مجموعه استعدادهای درخشان را در هماهنگی و برگزاری این بازدید همراهی نمودند؛ تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار