برگزاری جلسه طرح غنی سازی اوقات فراغت

بجنورد (پانا) - به منظور کیفیت بخشی به برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان، جلسه ای با حضورسر پرست پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد و کارشناسان تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۱۳۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه  طرح غنی سازی اوقات فراغت

سر پرست پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اهمیت اوقات فراغت در رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان ،عنوان کرد: اوقات فراغت بستری مهم برای تجدید ارزش های معنوی و الهی و روحیات انقلابی دانش آموزان است که در این راستا استعدادهای فرهنگی و علائق دانش آموزان در اوقات فراغت شکوفا می گردد .

حمید رضا صبوری اظهار داشت : در اوقات فراغت‏ است که جوانان برای نخستین بار یاد می‏گیرند، مستقل از بزرگسالان عمل کنند همچنین عرصه ‏ی خاصی از تجربه‏ ی انسانی است که امتیاز آن برای افراد، داشتن حق انتخاب،خلاقیت،رضایت مندی‏ و لذتی است که خود،لذت و شادی بیش تر را به دنبال دارد که کلاس های اوقات فراغت شامل کلاس های قرانی، احکام ،هنری،علمی،درسی،معارف،محیط مجازی،طرح تلاوت نور،طرح تفسیر قران و برنامه های ورزشی، ویژه دانش آموزان می باشد.

سر پرست پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنوردبا اشاره به نقش مربی، ادامه داد: برنامه هایی از قبیل اردوهای سیاحتی، زیارتی، راهیان نور و غیره نیز در صورت به همراه داشتن یک مربی آشنا به مسائل روانشناسی و تربیتی و متبحر ، خلاق باعث می شود در زندگی دانش آموز تحول ایجاد شود .

وی در پایان تأکید داشت که دانش آموزان در این کلاس ها از آسیب های اجتماعی محفوظ بمانند و نباید به بهانه نشاط ، در مسیر تربیتی بدون توجه به نکات تربیتی سهل انگاری نماییم که عدم اعتبار به مسیر فرهنگی برابر است با تهاجم فرهنگی .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار