مدیرکل آموزش و پرورش سمنان:

رکن مهم توسعه و افزایش آبادانی در کشور ترویج مطالعه، پژوهش و تحقیق در جامعه است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ‌گفت: رکن مهم توسعه و افزایش آبادانی در کشور ترویج مطالعه، پژوهش و تحقیق در جامعه است.

کد مطلب: ۹۱۳۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
رکن مهم توسعه و افزایش آبادانی در کشور ترویج مطالعه، پژوهش و تحقیق در جامعه است

محمد دستورانی با بیان اینکه بی توجهی به مطالعه، کشور را به سرمنزل مقصود برای توسعه و شکوفایی علمی نمی رساند، خاطرنشان کرد: کتابخوانی همواره آموزه های علمی جدید را به انسان آموزش می دهد و این یار مهربان همواره در افزایش درک و علم در جامعه تاثیرگذار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با عنوان این مطلب که خرید کتاب باید در سبد خانوار قرار گیرد و پدر و مادرها کودکان خود را به کتابخوانی توصیه کنند، ادامه داد: تمامی کشورهای توسعه یافته جهان با ترویج و معرفی کتاب به پیشرفت رسیدند و اکنون برای افزایش سرانه مطالعه درِ تمامی کتابخانه های استان به روی دانش آموزان باز است.

دستورانی تصریح کرد: برنامه های قابل توجهی در چند سال گذشته برای ترویج کتابخوانی در استان سمنان برگزار شد و باید این رویه برای سال های آینده هم ادامه یابد.

وی تصریح کرد: اکنون در بیشتر مدارس استان کتابخانه فعال است و دانش آموزان در کنار کتاب های درسی می توانند کتاب های علمی، اجتماعی و تاریخی مختلفی را مطالعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: توسعه ایران اسلامی با ترویج کتابخوانی شتاب می گیرد و تمامی مسئولان برای فرهنگ سازی در این بخش تلاش کنند.

در این آیین، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و فرهنگیان استان حضور داشتند و از سامانه جامع کتابخوانی دانای توانا ویژه دانش آموزان رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار