فعالیت ۲۰۰ هیئت مذهبی ارومیه در ماه رمضان

ارومیه(پانا)-عضو شورای هیئات‌ مذهبی ارومیه با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه ایام ماه مبارک رمضان از افطار روزه‌داران در مساجد و حسینیه‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۳۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۲۰۰ هیئت مذهبی ارومیه در ماه رمضان

علیرضا بقائی ماه مبارک رمضان را بهار قرآن دانست و با تبریک ماه ضیافت الهی اظهار کرد: جایگاه و منزلت ماه مبارک رمضان به گونه‌ای است که پروردگار عالم در این ماه با ارزش، آیات وحی را بر قلب نازنین رسول گرامی اسلام (ص) نازل کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه با عظمت ویژه برنامه‌هایی در راستای انس با قرآن کریم شامل برگزاری جلسات قرآنی در هیئت‌های مذهبی همراه با تفسیر و ترتیل‌خوانی تدوین شده است.

عضو شورای هیئات‌ مذهبی ارومیه با اشاره به مهیا شدن مساجد و حسینیه‌ها برای استقبال از روزه‌داران تصریح کرد: 200 هیئت مذهبی در شهر‌ و روستا‌های ارومیه در ایام ماه مبارک رمضان در حسینیه‌ها و مساجد آماده استقبال از روزه‌داران هستند.

وی به برنامه‌های هیئت‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان اشاره و خاطر نشان کرد: قرائت قرآن کریم، دعاخوانی، تفسیر قرآن کریم، هم‌خوانی و برگزاری آیین‌های ویژه ایام ماه مبارک رمضان از جمله مهمترین برنامه‌های هیئت‌ها در این ماه هستند.

بقائی از افطار روزه‌داران در مساجد و حسینیه‌ها خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، هیئت‌های مذهبی در مساجد و حسینیه‌ها از روزه‌داران، هنگام اذان مغرب برای افطار پذیرایی می‌کنند.

عضو شورای هیئات مذهبی ارومیه اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی به‌عنوان پایگاه‌های جذب جوانان می‌توانند نقش موثر و بیشتری در تربیت دینی و اعتقادی جونان داشته باشند و این مهم رسالت مسؤولان هیئات مذهبی را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه قرآن است و قرآن مجید در این ماه در شب قدر نازل شده و پیوند بسیار محکمی بین قرآن و ماه مبارک رمضان وجود دارد، افزود: به همین دلیل در این ماه باید بیشتر قرآن بخوانیم و بیشتر با تفسیر آن آشنا شویم و بیشتر به آن عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار