الزامات اجرایی برای حداکثر سازی تاثیر اقدامات مقابله ای ایران

تهران (پانا) -  اگر اعضای باقی‌مانده در برجام در این ۶۰ روز توانستند نظرات جمهوری اسلامی را تأمین کنند، نظام هم به حالت قبلی برمی‌گردد، ولی اگر بخواهند بر بدعهدی خودشان ادامه دهند قدم‌های بعدی را برخواهیم داشت.

کد مطلب: ۹۱۳۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
 الزامات اجرایی برای حداکثر سازی تاثیر اقدامات مقابله ای ایران

به گزارش فارس، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نیز امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در این باره گفت: رئیس جمهور تأکید کرد که الان بحث خروج برجام برای ما مطرح نیست، بلکه در چارچوب برجام از حقوقی که برای ما مصرح شده چنانچه که طرف مقابل ملتزم به تکالیفش نباشد، ایران هم متناسب با شرایط و ارزیابی که می‌کند تصمیمات مقتضی را در زمان مناسب اتخاذ می‌کند.

صالحی اضافه کرد: همانطور که ما بارها گفته‌ایم، صنعت هسته‌ای در حوزه‌های مختلف آن از جمله تحقیق و توسعه، اکتشاف و استخراج، بازسازی طراحی راکتور اراک و دیگر حوزه‌ها، به خوبی در حال پیشرفت است.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین عنوان کرد: هر فرمانی که از طرف مسئولان ارشد نظام به ما صادر شود، با قاطعیت و در اسرع وقت عملیاتی خواهیم کرد.

وی در خصوص زمان بازگشت پذیری هسته‌ای نیز گفت: بازگشت پذیری لحظه‌ای است و بستگی به نوع آن دارد. به طور مثال اگر فردا روزی فرض کنیم بگویند وارد غنی سازی ۲۰ درصد بشویم، من قبلاً هم اعلام کردم که این آمادگی را داریم که در عرض چهار روز ما غنی سازی ۲۰ درصد را مجدد در سطح قابل قبولی شروع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار