مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

آگاه‌سازی عمومی و آموزش بانوان جدی گرفته شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: آگاهسازی عمومی و آموزش خانواده ها و بانوان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی جدی گرفته شود و مدیران دستگاه های اجرایی تلاش بیشتری در این خصوص داشته باشند.

کد مطلب: ۹۱۳۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آگاه‌سازی عمومی و آموزش بانوان جدی گرفته شود

پریسا علیلو در جلسه پیشگیری از اعتیاد در حوزه زنان و خانواده آذربایجان غربی افزود: برای پیشگیری از این معضل که زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی دیگر است، اطلاع رسانی و آگاه سازی های بیشتری صورت گیرد و آموزش های لازم در این خصوص به خانواده ها و مادارن داده شود.

وی با بیان اینکه معضل اعتیاد یکی از آسیب های مهمی است که به طور مستقیم بر روی زنان و خانواده تاثیر دارد و موجب از هم پاشیدگی خانواده ها می شود بیان کرد: بانوان مهمترین عوامل پیشگیری از اعتیاد در کانون‌های مختلف از جمله خانواده‌ هستند و باید از این ظرفیت بیش از پیش بهره برده شود.

علیلو اعلام کرد: همچنین بانوان و خانواده ها باید نسبت به مسئله تبلیغات های نادرست در راستای لاغری و عواملی از این قبیل هوشیارانه رفتار کنند تا از بروز ناهنجاری و آسیب اجتماعی جلوگیری شود.

مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: مشکلاتی که امروز در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با آن مواجه هستیم به صورت مستقیم بر نهاد خانواده تاثیر دارد و بانوان باید در این راستا جدی تر رفتار کنند.

علیلو تاکید کرد: نقش زن در صیانت از بنیان خانواده بی‌ بدیل است و مسوولیت زنان در پیشگیری از نفوذ اعتیاد به خانواده نسبت به مردان بسیار بیشتر به نظر می رسد .

وی در خصوص حمایت از زنان بهبود یافته، اظهار کرد: در راستای حمایت از آنان و اشتغال زایی برای این بانوان باید محصولات تولیدی بانوان بهبود یافته در مکانی مناسب عرضه شود.

مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی افزود: جانمایی مناسب بازارچه های فروش محصولات دستی این بانوان باعث رونق اشتغال و درآمد زایی بانوان بهبود یافته می شود و از بروز دوباره ناهنجاری در بین این بانوان جلوگیری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار