امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون جذب مدرس آموزش خانواده فراهم شد

تهران (پانا) - دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از فراهم شدن امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون جذب مدرس آموزش خانواده خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون جذب مدرس آموزش خانواده فراهم شد

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از تاریخ 98/02/12 به 98/04/07 و همچنین به‌ دلیل درخواست‌های مکرر تعداد فراوانی از همکاران که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند، به‌ اطلاع ‌می‌رساند سامانة ثبت‌نام آزمون مدرسی آموزش خانواده، به نشانی www.familyedu.ir از روز یک‌شنبه 98/2/22 تا روز چهارشنبه 98/2/25 فعال خواهد شد. خواهشمند است در روزهای ابتدایی این مهلت نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایید تا در ساعات پایانی با مشکلی مواجه نشوید. لطفاً قبل از شروع ثبت‌نام راهنمای تصویر مراحل ثبت‌نام را دانلود کنید تا بعداً نیاز به اصلاح موارد پیدا نفرمایید.»

پیش از این قرار بود آزمون جذب مدرس آموزش خانواده در وزارت آموزش و پرورش در 12 اردیبهشت برگزار شود، اما به دلیل وقوع سیل و مشکلات به وجود آمده در برخی از استان‌ها زمان برگزاری آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از 12 اردیبهشت به 7 تیر تغییر کرد. مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار پانا از ثبت‌نام 4 هزار نفر برای شرکت در آزمون جذب مدرس آموزش خانواده خبر داده بود. این آزمون مخصوص نیروهای رسمی وزارت آموزش و پرورش یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر هستند.

نورعلی عباسپور هم‌چنین پیش از این گفته بود در آزمون سال گذشته جذب مدرس، 1400 نفر جذب شده‌اند و امسال هم از طریق آزمون هزار نفر جذب خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار