اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با شعار «شهر خدا، شهر مهربانی» در تبریز

تبریز (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و قرانی همزمان با ماه مبارک رمضان با شعار «شهر خدا، شهر مهربانی» در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۳۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با شعار «شهر خدا، شهر مهربانی» در تبریز

حجت الاسلام احمد حمیدی بیان کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برای ماه مبارک رمضان صدها ویژه برنامه فرهنگی اجتماعی و مذهبی در دستور کار دارد که برگزاری ۶۰ جلسه تفسیر روزانه قرآن کریم، کرسی‌های تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان در مناطق دهگانه شهرداری تبریز، برگزاری مسابقه اذان آوای ماندگار، برگزاری همایش سحر اولی‌ها و تجلیل از نوروزه داران در مناطق دهگانه شهرداری تبریز از جمله برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز در ایام ماه مبارک رمضان است.

حمیدی، افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان در مناطق دهگانه و سازمان‌های تابعه شهرداری نشست‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی ویژه این ماه برای پرسنل شهرداری و با حضور کارشناسان مذهبی و ائمه جماعات برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: بخشی از برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان در راستای تکریم مناسبت‌های ویژه این ماه از قبیل ولادت امام حسن(ع)، شهادت امام علی(ع)، شب‌های احیا، روز قدس و عید فطر و بخش دیگر در قالب اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری در محلات و مناطق دهگانه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری یژه برنامه افطارلیق در شهرک باغمیشه تبریز اظهار داشت:این ویژه برنامه برای دومین سال متوالی هرشب به غیر از لیالی قدر و ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ۲۱ با هدف افزایش نشاط معنوی در بین شهروندان توسط شهرداری منطقه پنج برگزار می‌شود.

حمیدی همچنین از برگزاری ویژه برنامه «شب های آسمانی» در فرهنگسرای الغدیرخبر داده وافزود: این ویژه برنامه از اول ماه مبارک رمضان همه روزه بعد از افطار با حضور هنرمندان و کارشناسان مطرح تبریزی اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در پایان گفت: امیدواریم با بسیج تمامی امکانات موجود، فضای معنوی را در شهر تبریز برای شهروندان فهیم و مومن و خدادوست فراهم کنیم تا همه از برکات و نعمات این ماه بزرگ نهایت استفاده و بهره‌مندی را ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار