معلمان در چهل سال دوران انقلاب اسلامی هرکجا که لازم بوده در میدان حضور داشته اند

اصفهان (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان به اتفاق هیئت همراه با حضور در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان درجمع همکاران فرهنگی اداره کل از مقام شامخ معلم قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۱۳۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمان در چهل سال دوران انقلاب اسلامی  هرکجا که لازم بوده در میدان حضور داشته اند

حجت الاسلام و المسلمین صادقی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت : در قرآن کریم از صاحبان علم ، معلمین ، مجاهدین و صابرین به عنوان کسانی که دارای درجات عالی هستند یاد شده که این صفات در معلمین وجود دارد و شاید در هیچ قشر دیگری به این میزان وجود نداشته باشد .

وی در ادامه با اشاره به صبر و استقامت معلمین اظهار داشت : معلم باید همانند شمع بسوزد و نورافشانی نماید تا دیگران را هدایت نماید.

وی در ادامه تاکید کرد : معلمین در چهل سال دوران انقلاب اسلامی در عمل نیز نشان داده اند هرکجا که نیاز بوده اسلحه به دست گرفتند و در کنار دانش آموزان خود در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی جنگیدند، وقتی که دیدند حرم های اهل بیت عصمت و طهارت در خطر است داوطلب شدند و آنجا درکنار شاگردان خودشان با وهابیون و تکفیری ها جنگیدند.

در پایان مدیرکل آموزش و پرورش از وی و همراهان که به احترام معلم ، علم و تعلیم و تربیت در اداره کل حضور یافته بودند تشکر و قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار