نقش موثر شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در برقراری امنیت جامعه

قم (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توجه به این که بخش عمده ای از جرایم در استان تاثیر و نتیجه برخی از آسیب ها و حوادث اجتماعی می باشد، بنابراین شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند نقش مهمی در حوزه امنیت ایفا کند.

کد مطلب: ۹۱۳۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در برقراری امنیت جامعه

سرهنگ"صیاد درویشی" در جلسه شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، فعالیت شورای معتمد محل و مشارکت مردم را در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی مهم ارزیابی کرد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت این شورا در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، تصریح کرد: با توجه به این که بخش عمده ای از جرایم در استان تاثیر و نتیجه برخی از آسیب ها و حوادث اجتماعی می باشد، بنابراین شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند نقش مهمی در حوزه امنیت ایفا کند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان این که پلیس برای کاهش آسیب ها و ارتقاء امنیت دغدغه دارد، بر اولویت بندی آنها و طرح در کارگروه های تخصصی تاکید کرد.
سرهنگ درویشی از "سپاه و بسیج" به عنوان عنصری مهم و تاثیرگذار در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نام برد و بیان داشت: در این شورا نیز بایستی از ظرفیت اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری استفاده شود.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بر لزوم افزایش به وضعیت دستفروشان سطح شهر توسط شهرداری و کودکان کار توسط بهزیستی تاکید و آن را در ارتقاء امنیت استان مهم ارزیابی کرد .
سرهنگ درویشی ضمن تاکید بر بهره گیری از ظرفیت حوزه های علمیه و روحانیون مبلغ، هم افزایی دستگاه ها با مشارکت سازمان های غیر دولتی در کاهش تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: جزیره ای عمل کردن خود آسیب جدی است و می بایست دستگاه ها در اجرای طرح ها از یک همدلی و هم افزایی برخوردار باشند تا شاهد کاهش آسیب ها و ارتقاء امنیت در سطح شهر و استان قم باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار