فرماندار پاکدشت : بهترین علم، علمی است که منجر به تغییر و تحول مثبت شود

پاکدشت(پانا)- آیین تجلیل از معلمان نمونه پاکدشت با حضور فرماندارشهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۳۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار پاکدشت : بهترین علم، علمی است که منجر به تغییر و تحول مثبت شود

در این مراسم هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: شهید مطهری به یک نهضت اسلامی معتقد بود و برای اسلامی کردن محتوای نهضت تلاش‌های ایدئولوژیک بسیاری کرد. از جمله مهمترین این اقدامات می توان به کمک به تأسیس حسینیه ارشاد در سال چهل و شش اشاره کرد. استاد مطهری یازدهم اردیبهشت ماه پنجاه و هشت پس از بازگشت از یکی از جلسات فکری سیاسی توسط یکی از اعضای گروه فرقان ترور شد و به شهادت رسید.

او شاخص آموزش را در تغییر رفتار برشمرد و افزود: آموزش و پرورش کلید توسعه جوامع محسوب می شود و سعادت ملت‌ها به کیفیت تعلیم و تربیت آنها بستگی دارد و آینده هر جامعه ای و سیمای کنونی آموزش و پرورش آن جامعه نمایان است و کلید طلایی این سعادت در دست توانای معلمان است.

او گفت : اگر علم و اخلاق باهم درآمیزند سودمند و نافع خواهند بود و بهترین علم، علمی است که منجر به تغییر و تحول مثبت شود.

تمهیدی تصریح کرد: ضمن حمایت از مطالبات به حق فرهنگیان با کمال تاسف علیرغم همه فریادها و اعتراضات به وضعیت رنج آور حقوق و دستمزد معلمان، این موضوع تا کنون به شایستگی مورد انتظار حل نشده، لذا باید از طریق چارچوب های قانونی دیدگاه‌های مسئولان کشور نسبت به آموزش و پرورش تغییر یابد و به آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی غیر مولد و هزینه ایی نگریسته نشود.

این همایش با حضور مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی، محمد قمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، فرهاد سنجری معاون پژوهش اداره کل شهرستانهای استان، محمد مهدی قمی معاون امور عمرانی فرمانداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی پاکدشت و بخش فرون آباد و روسای ادارات شهرستان پاکدشت و جمعی از خانواده شهدا وایثارگران فرهنگی در کانون شهدای دانش آموزی برگزار شد.

در این مراسم از خانواده شهدا وایثارگران فرهنگی، معلمین نمونه استانی و منطقه ای شهرستان پاکدشت تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار