رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:

رانندگانی که 3 مورد تخلف حادثه ساز در سال داشته باشند نمی تواند در سرویس مدارس فعالیت کنند

یاسوج (پانا) - رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، رانندگانی که 3 مورد تخلف حادثه ساز در سال داشته باشند نمی تواند در سرویس مدارس فعالیت کنند.

کد مطلب: ۹۱۳۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رانندگانی که 3 مورد تخلف حادثه ساز در سال داشته باشند نمی تواند در سرویس مدارس فعالیت کنند

سرهنگ علی اقبالی پور در جلسه کارگروه حمل و نقل دانش آموزی اظهار کرد: بیشترین تعامل را در بحث سرویس مدارس پلیس راهور و آموزش و پرورش با هم داشتند.

رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرویس مدارس از اولویت های پلیس راهور است افزود: در سال 97 نسبت به سال 96 حدود 30 درصد بیشتر با متخلفان سرویس حمل و نقل برخورد داشتیم. بر همین اساس جلوی فعالیت 33 دستگاه مینی بوس سرویس حمل و نقل دانش آموزی گرفته شد.

اقبالی پور با اشاره به اینکه اگر بتوانیم تصادفات منجر به فوت را در بحث سرویس مدارس به صفر برسانیم در پایان سال موفق بوده ایم گفت: ما در سال گذشته خوشبختانه هیچ تصادف منجر به فوت در سرویس حمل و نقل دانش آموزی نداشتیم.

او افزود: پلیس راهور نیز به میمنت این اتفاق مبارک به ارزش 3 میلیون تومان پوشاک خریداری و تقدیم مدرسه ای در کوشک کرد.

رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سال گذشته از کلیه رانندگان تست سلامت گرفته شد و امسال نیز حتما این برنامه را اجرایی خواهیم کرد.

سرهنگ اقبالی پور یادآور شد: رانندگانی که می خواهند در سرویس حمل و نقل دانش آموزی فعالیت کنند باید صلاحیت فردی آنان توسط سازمان ناظر (سازمان دانش آموزی) و و وضعیت فنی خودروی آنها توسط پلیس مورد بررسی قرار بگیرد.

او تصریح کرد: خودروهای که در سن فرسودگی هستند از عرصه حمل و نقل دانش آموزی خارج می شوند.

رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به عیب و ایرادهای که سرویس مدارس در سال گذشته داشتند، افزود: متاسفانه سرویس مدارس هیچ علایم و مشخصه خاصی که نشان دهند ویژه جا به جایی دانش آموزان هستند را ندارند و این کار را سخت می کند که امیدوارم امسال این مشکل با برچسب گذاری برطرف شود.

سرهنگ اقبالی پور در این جلسه بعد از شنیدن صحبت های پیمان آوخ نماینده مجلس دانش آموزی ساکن لوداب گفت: با توجه به فقر و محرومیت که دانش آموزان در این منطقه دارد قول می دهیم پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه لباس فرم 30 دانش آموز این منطقه را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار