مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی :

آموزش وپرورش سلاحی است که می تواند دنیا را تکان دهد

بجنورد (پانا) -مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی عباس سعیدی دراین یادواره اظهارداشت: شرکت در محافل ومساجد ،اردوهای راهیان نور،اعتکاف ودعاها حاصل تلاش معلمین ومدیران آموزش پرورش امروز است .

کد مطلب: ۹۱۳۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش وپرورش سلاحی است که می تواند دنیا را تکان دهد

مدیر کل آموزش وپرورش اظهار داشت :دشمن سعی در تضعیف شمردن آرمانهای انقلاب دارد که امروز می بینیم با تلاش وهمت معلمان دانش آموزان در جهت رسیدن به اهداف انقلاب در تمامی محافل ومساجد ،اردوهای راهیان نور و... شرکت می کنند تامشت محکمی بردهان یاوه گویان انقلاب باشند.

عباس سعیدی در ادامه گفت :ما در استان خراسان شمالی ۷۳ معلم و ۳۷۳دانش آموز شهید داریم که دیروز از هم سنگران مابودند وامروز مادر کنار خانواده شهدا در سنگر تعلیم وتربیت همواره با آنها خواهیم بود .

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی تصریح کرد: شهدای گرانقدر انقلاب در سیره و وصایای خود به خوبی وظایف افراد جامعه را نسبت به مسائل مختلف بیان کرده‌اند بنابراین برای عمل به سفارش‌های آنها باید جدی وارد عرصه کار شد.

وی تأکید کرد: برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌های شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و باید برای گسترش آن بیش از گذشته اقدام کرد.

عباس سعیدی یادآور شد: دشمنان در جریان تهاجم فرهنگی تمام اصول و ارزش‌های انقلاب را نشانه رفته‌اند که راه مقابله با ترفندهای آنها ترویج فرهنگ شهادت، ایستادگی و ولایتمداری است.

وی برگزاری یادواره شهدا را تزریق حیات به کالبد جامعه و به‌ویژه نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: این مجالس یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدایی است که جان تازه‌ای به جامعه داده و عرصه ایثار و شهادت را بر مشتاقان ولایت تبیین کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار