آغاز بازسازی ۱۸ باب مدرسه تخریب شده از سیل در استان لرستان با مشارکت بانک پاسارگاد

خرم آباد(پانا) - طی توافقنامه بین مدیرعامل محترم بانک پاسارگاد، اداره کل آموزش و پرورش لرستان و اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان مقرر شد کار باز سازی و احداث ۱۸ آموزشگاه تخریبی با تعداد ۵۴ کلاس در مناطق سیلزده استان لرستان آغاز شود.

کد مطلب: ۹۱۳۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بازسازی ۱۸ باب مدرسه  تخریب شده از سیل در استان لرستان با مشارکت بانک پاسارگاد

بر اساس این توافقنامه مقرر شد تا ابتدای مهر ماه سال ۹۸ تعداد ۱۸ آموزشگاه با ظرفیت ۵۴ کلاس در مناطق سیل زده استان لرستان توسط بانک پاسارگاد و با نظارت اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان ساخته و برای سال تحصیلی ۹۹_۹۸ آماده بهره برداری شود .
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تقدیر از مشارکت مدیر عامل بانک پاسارگاد و حضور هیات اعزامی در لرستان به ارائه گزارشی از مدارس آسیب دیده از سیل پرداخت و از همه خیرینی که به نوعی در استان حضور یافته و بخشی از هزینه ساخت مدارس را تقبل کرده اند، تقدیر کرد .
زینی وند مقدم با اشاره به زمان کوتاه تا آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امیدواریم با قید فوریت و با سرعت عمل و استحکام لازم ، با همکاری خیرین بتوانیم در سال تحصیلی آینده دانش آموزان را در آغاز ماه مهر و بدون دغدغه به کلاس درس راهی کنیم.

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان با تقدیر از حضور خیرین گفت: خوشحالیم که بانک پاسارگاد از اولین خیرینی بودند که برای بازسازی مدارس اعلام آمادگی کرده اند .
محمد چگنی با ارائه آماری از مدارس تخریبی و مدارسی که نیاز به تعمیر دارند گفت حدود ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا به جایگاه اول برسیم که بخشی از آن توسط خیرین تعهد شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار