معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران: کمبود کلاس درس و مدارس دو نوبته ازجمله محرومیت های مهم استان تهران است

تهران(پانا) - دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۹۱۳۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی اجتماعی  استاندار تهران: کمبود کلاس درس و مدارس دو نوبته ازجمله محرومیت های مهم استان تهران است

شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در سخنانی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم در این ماه که ماه خودسازی بندگان خداست بتوانیم با توشه و ذخیره ای کامل خارج شویم ودر زمره بندگان صالح خدا قرار گیریم .

او در ادامه با اشاره به محرومیت‌های استان تهران به لحاظ شاخص های ارزیابی، اظهار داشت: استان تهران علی رغم تصور در بسیاری شاخص ها از محرومیت‌های بالایی برخوردار است که از جمله آنها می توان به کمبود کلاس درس و مدارس دو نوبته در این استان اشاره کرد.

حسن بیگی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان در جهت رفع محرومیت‌ها، بیان کرد: نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز باید در این حوزه جدی تر ورود نمایند و در کنار مسائل ملی به مشکلات استانی تهران نیز توجه نمایند .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ روانی و اقتصادی که آمریکا و متحدانش بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه انداخته اند، تصریح کرد: ما باید با سلاح پشتیبانی مردم و حضور در انتخابات توطئه آنها را خنثی کنیم .

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران پشتیبانی مردم و بالا بودن سطح مشارکت آنها را از مهمترین دلایل ضعف و سستی دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: به وسیله حمایت این مردم است که ما همیشه از موضع بالا با دشمنان صحبت می کنیم و نقشه‌های آنها همیشه نقش بر آب است .

دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران با حضور صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مروستی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران ، شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، و دیکر اعضای شورا در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار