رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان:

آزمون الکترونیکی انتخاب مدیران مدارس هفته آخر خرداد ماه 98 برگزار می شود

سنندج(پانا)-رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان و مسئول برنامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان از برگزاری آزمون الکترونیکی انتخاب مدیران مدارس در هفته آخر خرداد ماه 98 خبر داد .

کد مطلب: ۹۱۳۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آزمون الکترونیکی انتخاب مدیران مدارس هفته آخر خرداد ماه 98 برگزار می شود

محمد رضا وینسفهان رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان امروز با اعلام این خبر گفت: آزمون الکترونیکی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در هفته پایانی خردادماه 98 در شهرستان های استان برگزار می شود .

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت مدیریت آموزشگاهی اظهار داشت: هدف از طراحی و تدوین شیوه نامه جدید انتخاب و انتصاب مدیران به عنوان یکی از برنامه های مهم مدرسه محوری، استقرار نظام شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و تضمین کیفیت در اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی مدرسه است. لذا با اجرای دقیق شیوه نامه جدید که فرایند انتخاب مدیران مدارس را نظام مند می کند، زمینه شناسایی ظرفیت بالقوه نیروهای اثر بخش، با انگیزه، متخصص و مؤثر در بدنه آموزش و پرورش فراهم می گردد.

وینسفهان افزود: بر اساس دستورالعمل جدید انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به شماره 206652 مورخ 3/11/96 افراد متقاضی و واجد شرایط از تاریخ 19 لغایت 31 فروردین 98 فرصت داشتند جهت ثبت ‌نام به پورتال این سامانه مراجعه و تقاضای خود را ثبت نمایند.

مسئول برنامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان در ادامه اظهار داشت: پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق عملکردی (مدیریت امتیاز ها) متقاضیان از تاریخ 4/2/98 تا تاریخ 14 اردیبهشت ماه توسط کمیته های انتخاب و انتصاب شهرستانی بررسی شده است . همچنین برابر اعلام مرکز برنامه ریزی و ارتقای منابع انسانی وزارت مقرر است در هفته چهارم خرداد ماه 98 آزمون کتبی انتخاب و انتصاب مدیران براساس منابع اعلام شده به صورت الکترونیکی برگزار گردد که تاریخ و زمان دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وینسفهان در پایان از مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان درخواست کرد با توجه به آمار متقاضیان هر شهرستان ، تمهیدات لازم جهت برگزاری آزمون از قبیل سیستم های رایانه ای، اتصال به شبکه و مکان مناسب را پیش بینی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار