یک کشته و 9 مصدوم در انفجار خیابان ویلای تهران

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته یک نفر و زخمی شدن 9 نفر بر اثر انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در خیابان استاد نجات الهی (ویلا) خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۳۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
یک کشته و 9 مصدوم در  انفجار خیابان ویلای تهران

جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا، در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: در ساعت 03:16 بامداد امروز صدای انفجار شدیدی در خیابان استاد نجات الهی بالاتر از خیابان سپند شنیده و بلافاصله از سوی شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی تماس گرفته می‌شود و بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه مسکونی در انتهای کوچه بود که منجر به آتش‌سوزی و شعله‌ور شدن بخش‌هایی از ساختمان شد. شدت انفجار به حدی بود که دیوارها، سقف‌ها و درها و پنجره‌های بخش زیادی از منزل تخریب شده بود و به منازلی که در ضلع شرقی و غربی این ساختمان وجود داشتند خسارت‌هایی وارد شده بود.

وی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که در ساختمانی که باعث انفجار شده بود 5 نفر حضور داشتند. این افراد در لحظات اولیه خارج شده بودند. در ساختمان ضلع شرقی یک آقای مسن حضور داشت که دچار مصدومیت‌هایی شده بود که از سوی آتش‌نشانان خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی ادامه داد: در ساختمان ضلع غربی نیز 4 نفر حضور داشتند که هر 4 نفر به دلیل ریزش آوار محبوس شده بودند و قادر به خروج از ساختمان نبودند. سه نفر از این افراد با کمک آتش نشانان خارج شدند و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. همچنان یک خانم جوان حدودا 40 ساله در زیر آوار محبوس بود که بعد از مدتی تلاش، آتش‌نشانان موفق شدند این فرد را از زیر آوار خارج کنند که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

به گفته وی، در نهایت در این حادثه 9 نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار