آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان برای تحصیلی سال آینده

شیراز( پانا)_کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت سفارش برای دریافت کتب درسی پایه های دوم تا ششم ابتدایی و پایه های یازدهم و دوازدهم و همچنین کتب تکمیلی مدارس استعدادهای درخشان از 20  فروردین  شروع و تا 20 خرداد 98 ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۱۳۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز  ثبت سفارش  کتاب‌های درسی  دانش‌آموزان برای  تحصیلی  سال آینده

مجید پیشرو گفت:در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتب درسی و نظارت مستمر بر نوع توزیع کتب درسی، چند سالی است که توزیع کتب درسی به صورت اینترنتی ثبت و سفارش داده می شود.
کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت سفارش برای دریافت کتب درسی پایه های دوم تا ششم ابتدایی و پایه های یازدهم و دوازدهم و همچنین کتب تکمیلی مدارس استعدادهای درخشان از 20 فروردین شروع و تا 20 خرداد 98 ادامه خواهد داشت.
او گفت: لازم است اولیای دانش‌آموزان با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش به آدرس http://www.irtextbook.com/ نسبت به ثبت و سفارش کتاب فرزندان خود برای سال تحصیلی آینده اقدام نمایند.
پیشرو ادامه داد: برای سفارش کتب اختیاری نیز لازم است دانش‌آموزان با مراجعه به مدیر مدرسه، درخواست ثبت سفارش به صورت گروهی توسط مسئولان آموزشگاه را داشته باشند.
او در ادامه به قیمت کتب درسی دوره ابتدایی اشاره کرد و گفت: کتب اول ابتدایی 161 هزار ریال، دوم ابتدایی 175 هزار ریال ، سوم ابتدایی 221هزار ریال ، چهارم ابتدایی226 هزار ریال ، پنجم ابتدایی 226هزار ریال و ششم ابتدایی 269 هزار ریال می باشد که این مبلغ در زمان ثبت سفارش پرداخت خواهد شد.
کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: برای آگاهی از قیمت کتب درسی سایر پایه ها نیز اولیا می توانند با مراجعه به سامانه یاد شده و از قسمت ورود دانش‌آموز، با ثبت کد ملی و سریال شناسنامه دانش‌آموز، قیمت کتاب‌های مورد نظر را مشاهده و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار