در پی شایعه ای در رابطه با مثله کردن اعضای بدن یک شهروند در عنبرآباد؛

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد: مردم به شایعات توجه نکنند

کرمان(پانا) - دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد ضمن تکذیب شایعه ای در رابطه با مثله کردن اعضای بدن یک شهروند در عنبرآباد،گفت:تحقیقات اولیه نشان می دهد قتل غیرعمد بوده است وآثار ضربه مربوط به شدت برخورد خودرو با مقتول بوده است.

کد مطلب: ۹۱۳۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد:  مردم به شایعات توجه نکنند

یوسف سبحانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:پس از کسب گزارشی حوالی ساعت 23شامگاه شنبه 14 اردیبهشت مبنی بر کشف یک جسد بر روی یکی از جاده های منتهی به روستای های این شهرستان،بلافاصله مدعی العموم به همراه بازپرس ویژه قتل،رئیس پلیس آگاهی، رئیس پزشکی قانونی و فرمانده قرار گاه پلیس راه جنوب در محل حادثه حاضر و تحقیقات میدانی اولیه آغاز گردید

این مقام قضائی عنوان کرد:پس از تشریح جسد از سوی پزشکی قانونی و کشف آثار وبقایای خودروی ضارب،مشخص گردید قتل در اثر یک حادثه تصادف با یک دستگاه خودروی پژوه 405بوده است که ضارب بلافاصله از محل متواری شده است .

وی با تاکید بر اینکه مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند ،عنوان کرد:دستورات قضائی لازم جهت دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر گردیده است و پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد در حال رسیدگی است.

این مقام قضائی عنوان کرد:مقتول سابقه مصرف مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه داشته است و در شب حادثه نیز بر اثر مصرف مواد مخدر تعادل روانی مناسبی نداشته است و با یک حالت غیر طبیعی قصد عبور از جاده را داشته است.

دادستان عنبرآباد هشدار داد: با توجه به اینکه خانواده‌ها دارای نقش برجسته ای بر کنترل و نظارت بر فرزندان خود دارند، آموزه‌ها و باورهای خانواده‌ در ارتباط با مبارزه اجتماعی با موادمخدر از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار