با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاونین؛

مراسم تودیع و معارفه معاونین پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه تودیع و معارفه معاونین پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان صبح امروز در سال غدیر اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۳۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع و معارفه معاونین پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تبریک ایام پیش‌رو گفت: «پس از استقرار نظام اسلامی، نقش گران هویت بخشی و انطباق دانش‌آموزان با فرازهای آرمانی انقلاب به حوزه‌ی پرورشی و امور تربیتی واگذار شده است. گرچه این حوزه طرفداران جدی دارد و مدلهای تربیتی غیر مستقیم و نهادینه ساختن آرمانها به شکل غیر مستقیم نوعی سلیقه‌ی اجرایی است.»

رفیعی پرورشی را متولی تربیت دینی و عقیدتی عنوان کرد و گفت: «این یادگار گران‌سنگی که شهیدان رجایی و باهنر پایه‌گذاری کردند، ثمرات بسیار فراوانی برای انقلاب داشته است.»

رفیعی افزود: « ما شروع کننده‌ی تربیت نیستیم، تربیت از خانواده شروع می‌شود و تا 6 سالگی شکل می‌گیرد، ما در مسیر تربیت خانواده تغییر ایجاد می‌کنیم. انتظار خانواده‌ها از مربیان تربیت فرزندان آنها در عیار محبین اهل بیت، ومتدینین است. فضای مدرسه باید فضایی عقل‌گرا و فضای انقلابی توأم با علم وآگاهی، خردورزی و مشارکت‌طلبی باشد.»

رفیعی در ادامه از زحمات آقای عباسی معاون سابق پرورشی و فرهنگی اداره کل تقدیر و تشکر و برای آقای گنج‌خانلو معاون جدید آرزوی موفقیت نمود.

در این جلسه محمود عباسی معاون پرورشی سازمان آموزش و پرورش ضمن اعلام وفاداری به ارزشهای انقلاب اسلامی گفت: «آموزش و پرورش دستگاهی است که به لحاظ اخلاق، انسانیت، مدنیت و پیشرو بودن همیشه یاور و پشتیبان انقلاب بوده است. بسیاری از ذخایر معنوی و دینی ما، با در صحنه بودن معلمان حاصل می‌شود. و دولتی موفق است که به قرار مدارهای نانوشته قشر پیشرو و فرهنگی وفادار باشد.»

عباسی افزود: « جناب آقای گنج‌خانلو بتوانند یکی از خلاق و موفق در ناحیه1 آموزش و پرورش بوده است که امیدوارم که با عنایت خداوند، در پست جدید نیز در خط نظام جمهوری اسلامی، در خط تعلیم وتربیت و در خط تثبیت ارزشهای اسلامی و مهارت‌های دینی موفق باشد.»

جعفر گنج‌خانلو معاون جدید پرورشی نیز از زحمات آقای عباسی تقدیر و تشکر نمود و افزود: « امیدوارم بتوانیم دانش‌آموزانی متدین و درخور نظام جمهوری اسلامی تحویل جامعه دهیم. و برنامه‌ی تربیت برای زندگی و زندگی برای تربیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار