بر اساس سهمیه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش؛

امسال بیش از 43 هزار نفر در دوره های سوادآموزی استان آذربایجان غربی جذب می شود

ارومیه (پانا)- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان از سهمیه 43هزار و 281 نفری استان آذربایجان غربی برای دوره ها و طرحهای مختلف سوادآموزی در سالجاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۳۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
امسال بیش از 43 هزار نفر در دوره های سوادآموزی استان آذربایجان غربی جذب می شود

علی اکبر صمیمی، معاون سوادآموزی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: برای سال 98، حجم ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی در دوره های سه گانه سوادآموزی شامل دوره سوادآموزی، دوره انتقال و دوره تحکیم 32هزار هزار و 981 نفر می باشد که با احتساب 10هزار و 300 نفر سهمیه جذب در طرحهای جانبی این دوره ها مجموعا بیش از 43 هزار نفر در دوره ها و طرح های مختلف سوادآموزی در سطح استان پوشش داده خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه منحصرا در دوره سوادآموزی 17 هزار و 703 نفر جذب خواهد شد؛ افزود: علاوه بر این تعداد در این دوره طرح مهارت اموزی با سهمیه 2000 نفر اجرا می شود.

صمیمی با اشاره به سهمیه جذب 6 هزار و 63نفر در دوره انتقال گفت: در این دوره طرح «آموزش یارانه با سهمیه جذب 340 نفرو طرح مهارت آموزی با سهمیه جذب 3000نفر اجرا خواهد شد.

این مقام مسوول با اشاره به سهمیه جذب 8هزار و 875 نفر در دوره تحکیم بیان کرد: علاوه بر این تعداد طرح حلقه های کتابخوانی با سهمیه جذب 5هزار و 300 نفر در دستور کار قرار دارد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان افزود: زمان ثبت نام دوره سوادآموزی از اول مرداد تا پایان شهریور و در دوره انتقال و تحکیم از اول شهریور تا پایان آبان ماه سال جاری خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار