مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : دانشگاه فرهنگیان مطمئن ترین راه تأمین نیروی انسانی

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مهمترین و مطمئن ترین راه برای تأمین نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده برای آموزش و پرورش پردیس های دانشگاه فرهنگیان است.

کد مطلب: ۹۱۳۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : دانشگاه فرهنگیان مطمئن ترین راه تأمین نیروی انسانی

محمد علی واقعی در دیدار با دانشجو معلمان پردیس های شهید باهنر و امام سجاد(ع) بیرجند اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته 870 دانش آموز استان قبولی خود در دانشگاه های فرهنگیان استان و پیوست به جرگه معلمان را جشن گرفتند.

او، با بیان این که دانشگاه فرهنگیان محور تربیت معلمان کار آزموده و متعهد است، تصریح کرد: باید از ظرفیت و توان این دانشگاه در تربیت نیروی توانمند، متعهد، کارآزموده و موثر به نحو شایسته استفاده شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش اصلی در طرح تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دارد، اظهار کرد: معلمان محور اصلی و اساسی در روند تعلیم و تربیت صحیح هستند و سرمایه های ارزشمند آموزش و پرورش محسوب می شوند.

واقعی افزود: توسعه و پیشرفت جامعه با اولویت قرار دادن آموزش و پرورش محقق می شود لذا برای توسعه همه جانبه باید آموزش و پرورش به قلب جامعه، مدرسه به قلب آموزش و پرورش و معلم به قلب مدرسه تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار