طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان؛

جعفر گنج خانلو به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شد

زنجان (پانا) - ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون جدید پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان را منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۱۳۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جعفر گنج خانلو به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شد

طی حکمی از سوی ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان، جعفر گنج خانلو به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

برادر ارجمند، جناب آقای جعفر گنج خانلو

سلام علیکم

با احترام و صلوات بر محمد و آل محمد، نظر به تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در امر تعلیم و تربیت، از تاریخ این ابلاغ به سمت معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل پست شماره 107- 88303 منصوب می‌شوید.

امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال در جهت تحقق آرمان های حضرت امام (ره ) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله‌العالی ) و سیاست های رییس جمهور محترم با جلب مشارکت و همفکری فرهنگیان گرانقدر و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز نهادهای فرهنگی و اجتماعی در ارتقاء کیفیت برنامه های آموزش و پرورش و تحقق اهداف متعالی آن موفق و موید بوده و موارد زیر را نیز وجهه همت خود قرار دهید:

1- تلاش در جهت استقرار و پیاده سازی سند تحول آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

2- ترویج آموزه های قرآن کریم با تکیه بر نقش هدایتی و تربیتی پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) و امام عصر (عج) و ولایت مداری در سطوح مختلف تحصیلی متناسب با مراحل رشد دانش ­آموزان

3- توسعه فرهنگ اقامه نماز و اهتمام به برپایی نماز جماعت در مدرسه و تقویت انس با قرآن و توسعه فرهنگ و سواد قرآنی

4- برنامه­ریزی برای بصیرت و تعالی و زمینه های گوناگون عبادی، اخلاقی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانش ­آموزان

5- ترویج و نهادینه­ سازی میراث نظری و عملی حضرت امام خمینی (ره) تعمیق علاقه و پیوند دانش ­آموزان با انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی

6- ترویج راستگویی، اعتدال گرایی، تقویت روحیه امید و پویایی ایجاد ساز و کارهای لازم برای تقویت آداب و سبک زندگی اسلامی - ایرانی در تمام ساحت‌های تربیتی به عنوان رویکرد حاکم در فرآیند تدوین و اجرای برنامه‌های پرورشی و فرهنگی

7- استاندارد‌سازی و تدوین شاخص‌های کیفی برای ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مدارس دولتی و غیر دولتی

8- ارتقاء جایگاه مدرسه به عنوان کانون تعلیم و تربیت و محل کسب تجربه‌های تربیتی

9- ارتقاء مستمر نقش الگویی مربیان و معلمان به عنوان هدایت‌کننده و اسوه ای امین و بصیر در فرآیند تربیت

10- اهتمام جدی به ره­گیری هوشمندانه از نهاد رسانه و فناوری­های ارتباطی در تربیت و مواجهه فعال و آگاهانه جهت پیشگیری و کنترل آثار و پیامدهای نامطوب آن

11- استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه و مراکز علمی - پژوهشی برای غنی­ سازی محتوای برنامه های پرورشی و فرهنگی

توفیق شما را در انجام این مسئولیت خطیر از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار