یک تهران دعا در استقبال از ماه مبارک رمضان

تهران (پانا) - ویژه برنامه «یک تهران دعا» در استقبال از ماه پربرکت رمضان با هدف شرح و تفسیر دعای افتتاح، با رویکرد مهدوی روی آنتن رادیو تهران می رود.

کد مطلب: ۹۱۳۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
یک تهران دعا در استقبال از ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، رضا صفری تهیه کننده ویژه برنامه یک تهران دعا با اعلام این خبر گفت: دعای افتتاح از جمله ادعیه مخصوص ماه مبارک رمضان که امر و اهتمام به این دعا در ماه نزول قرآن از جانب امام زمان(عج) رسیده است.

در این ویژه برنامه، ترجمه دعای افتتاح به قلم سید مهدی شجاعی تقدیم حضور مخاطبان می شود. علاوه بر این؛ شرح دعای افتتاح به روایت حجه السلام صدر خواهیم داشت.

وی افزود: نگاهی به دعای افتتاح از کلام سخنرانان مشهور حجج اسلام: میرباقری، عالی، فرحزاد، پناهیان، ماندگاری، رفیعی و ... می شود.

بهترین ایام و اوقات دعا برای امام عصر(عج) ماه مبارک رمضان به خصوص در شب‌های آن ماه شریف است، "عهدی با امام" از دیگر بخش های «یک تهران دعا» است که همراه با آنونس های متنوع و شنیدنی مروری بر عهدهایی که در ماه رمضان با امام عصر(عج) شده است.

اجرای این برنامه را فاطمه نصرآبادی و مهدی رستمی بر عهده دارند، نویسندگی برنامه بر عهده رضا صفری و مهدی رستمی است، در پایان هم از همراهی حیدرعلی جعفریان تقدیر و تشکر شده است.

ویژه برنامه دعای افتتاح ماه مبارک رمضان کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که هر روز از ساعت 6 تا 6:30 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار