دیدارمدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با معلمان مقیم و بستری در آسایشگاه خیریه کهریزک

تهران (پانا) - همزمان با گرامیداشت هفته معلم مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، بخشدار کهریزک و مدیر آموزش و پرورش کهریزک با معلمان مقیم و بستری در آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۱۳۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدارمدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران  با معلمان مقیم و بستری در آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به نقل از کهریزک، محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تبریک هفته مقام معلم و ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه فداکار و دلسوز، گفت: احساس درونی و واقعی انسان در این مجموعه خود را بیشتر نمایان می کند و خدمت خالصانه و صادقانه را می توان به خوبی معنا کرد.

او با اشاره به اینکه گاهی ناملایمات ممکن است بخشی از زندگی ما را از روال عادی خارج کند ، اظهار داشت : ایجاد انگیزه ، امید و شوق به زندگی می تواند بسیاری از سختی ها را آسان نماید و این شور امید به خوبی در این مجموعه احساس می شود .

صیدلو در بخش دیگری از سخنان خود در خطاب به معلمین و آموزش دهندگان آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: گاهی خداوند فرصت هایی را برای خدمت در اختیار ما قرار می دهد و باید از این فرصت ها به خوبی استفاده کنیم، و شما عزیزان توفیق خدمت در مجموعه ای را پیدا کرده اید که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم با تلاش و همکاری همه جانبه از آنچه که در توان داریم برای تعلیم و تربیت فرزندان خود و در نتیجه جامعه دریغ نکنیم، تصریح کرد: آموزش و پرورش به داشتن چنین گنجینه های بزرگ و ارزشمند نیروی انسانی خود افتخار می کند.

صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به همراه دیگر اعضای حاضر، با اهداء گل و هدیه بار دیگر از مقام شامخ معلمین تجلیل و برای ایشان سلامتی و طول عمر از خداوند مسئلت نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار