سومین منطقه آموزش وپرورش شهر تهران ساماندهی شد

تهران (پانا) - فولادوند درجلسه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه18: ساماندهی نیروی انسانی استفاده بهینه از نیرو و ایجاد تناسب بین نیروی موجود و نیاز منطقه است.

کد مطلب: ۹۱۳۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سومین منطقه آموزش وپرورش شهر تهران ساماندهی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه کمیته ساماندهی نیروی انسانی منطقه 18، با هدف اجرایی کردن بخش های مرتبط از سند تحول بنیادین و همچنین ارتقاء کیفیت به فعالیت ها، باحضور فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، حدادی معاون پژوهش اداره کل شهر تهران و هیئت همراه ، نقوی رئیس اداره امور تربیتی، رضا مرادی مدیرآموزش و پرورش منطقه و اعضای کمیته ساماندهی در سالن اجتماعات حضرت معصومه(س) برگزار گردید.

در ابتدای جلسه رضا مرادی، مدیرآموزش و پرورش منطقه18؛ ضمن خیر مقدم به مدیر کل و هیئت همراه، بزرگداشت هفته معلم و آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و توضیحاتی را از وضعیت منطقه ارائه داد.

درادامه عبدالرضا فولادوند ،مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم را گرامی داشت و بر امر ساماندهی صحیح نیروی انسانی تأکید نمود و گفت: هدف از حضور ما در مناطق در امر ساماندهی این است که، با هم فکری، چالش های منطقه را بررسی نماییم تا به تناسب مشکلاتمان در کمبود نیروی انسانی و دیگر موارد برطرف شود چرا که اگر ساماندهی را درست انجام دهیم، می توانیم کیفیت آموزشی را بالا ببریم، کیفیت آموزشی یعنی نیروی متخصص را در جای مناسب خود ساماندهی کنیم.

فولادوند هدف از ساماندهی نیروی انسانی را استفاده بهینه از نیرو و ایجاد تناسب بین نیروی موجود و نیاز منطقه بیان کرد.

وی با تأکید بر حفظ رضایت مندی همکاران ، اظهارداشت: برای ایجاد رضایت مندی باید ساماندهی را عادلانه انجام دهیم و رعایت انصاف را در ساماندهی و نقل و انتقالات داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به اولویت های ساماندهی اشاره نمود و بیان کرد: همه با هم تلاش کنیم تا درامر ساماندهی اولویت اول را در کلاس‌های آموزشی و پرورشی انجام دهیم تا شاهد خالی ماندن کلاس ها نباشیم.

در انتها حدادی معاون پژوهش اداره کل شهر تهران گفت: ساماندهی، همکاری متقابل مناطق و اداره کل در استفاده بهینه نیروهای موظف موجود در منطقه است تا با ارائه راهکارهای مناسب، شاهد مهری بانشاط در مدارس باشیم.

در پایان این جلسه، هر یک از اعضای کمیته، نظرات و پیشنهادهای خود را در رابطه با موضوعات مورد بحث ارائه نموده و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

گفتنی است، در این جلسه آمار موجود کلاس های درسی، نیروی انسانی و سایر عوامل در امر ساماندهی به صورت تفکیک مقاطع تحصیلی منطقه، مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار