دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان کردستان با نماینده ولی فقیه در کردستان

سنندج(پانا)-همزمان با ششمین روز از هفته معلم، اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش استان کردستان با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار کردند .

کد مطلب: ۹۱۳۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان کردستان  با نماینده ولی فقیه در کردستان

در این دیدار که صبح امروز صورت گرفت، مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان به همراه معاونین اداره کل، اعضای استانی ستاد بزرگداشت مقام، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج ،مدیر سازمان دانش آموزی و دست اندرکاران امر با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار کردند .

آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: هزینه برای تعلیم و تربیت، سرمایه گذاری است و ضرورت دارد در این حوزه سرمایه گذاری ویژه ای صورت گیرد .

وی با بیان اینکه شاکله شخصیت دانش آموزان در مدارس و دوران تحصیل شکل می گیرد ، خواستار توجه ویژه برای عملیاتی شدن مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد و گفت: معلم در فرآیند تعلیم و تربیت نقش اساسی و بی بدیلی دارد .

درابتدای این قربانی دیدار مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه معلم شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی گفت: هفته معلم فرصت مغتنمی برای قدرشناسی و تجلیل از زحمات معلمان، مربیان و فرهنگیان دلسوز در جای جای کشور و استان کردستان است که برای تربیت و بالندگی این مرز و بوم اهتمام ویژه ای دارند .

وی با تقدیر از زحمات قشر خدوم فرهنگیان، ابراز امیدواری کرد که جامعه و دولتمردان نیز با تدابیر لازم پاسخ گوی بخشی از نیاز و تلاش های معلمان عزیز باشند.

رشید قربانی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح وضعیت آموزش و پرورش کردستان ، موفقیت و دستاوردهای کسب شده پرداخت و اظهار داشت: علی رغم کم برخورداری استان در برخی از زمینه ها از جمله زیر ساخت، شاخص ها و امکانات ، توفیقات خوبی در عرصه تعلیم و تربیت کسب و استان در سطح کشور از رتبه قابل قبولی برخوردار است .

وی در پایان وضعیت آموزش و پرورش کردستان را مطلوب ارزیابی کرد و به نمایندگی از جامعه فرهنگیان از مساعدت های مسئولین استان به ویژه حمایت های مادی و معنوی نماینده ولی فقیه در کردستان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار