استاندار قزوین ؛

توسعه گردشگری به فضای اقتصادی استان کمک فراوانی می کند

قزوین (پانا) - استاندار قزوین بر ضرورت توجه ویژه به حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: با وجود جاذبه های فراوان تاریخی و طبیعی، نزدیکی به تهران و قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور، در این راستا توسعه گردشگری مى تواند به بهبود فضای اقتصادی استان کند.

کد مطلب: ۹۱۳۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
توسعه گردشگری به فضای اقتصادی استان کمک فراوانی می کند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،عبدالمحمد زاهدی در مراسم تجلیل از خادمان ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین افزود: در حوزه اشتغال با توجه به پیشرفت و تکنولوژی در بخش تولید همواره با آهنگ کاهش نیروی انسانی روبرو هستیم و بهترین جایگزین برای این خلاء توجه به حوزه خدمات از جمله در بخش گردشگری است.
وی حوزه گردشگری را فعال ترین بخش حوزه خدمات دانست و اظهار داشت: اگر بتوانیم به توسعه و رشد گردشگری در استان اقدام کنیم، گام بزرگی در اقتصاد استان برداشته ایم.
زاهدی بر لزوم استفاده حداکثری از تجارب حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: تمام متولیان این حوزه باید به این باور برسند که قزوین باید به مقصد گردشگری کشور تعیین شود و قطعا این استان با قرارگیری در مرکز کشور و برخورداری از جاذبه های فراوان تاریخی و طبیعی باید بیش از پیش از تجارب گردشگری استفاده کند.
استاندار قزوین به تردد 23 میلیون و 700 هزار خودرو در طول ایام نوروز در آزادراه های استان اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاقات بسیار خوب در ایام نوروز کاهش تلفات و تصادفات جاده ای در استان بود که باید از زحمات پلیس و راهداری تقدیر و تشکر کرد.
زاهدی همچنین گفت: مدیران و مسئولان استان در ایام نوروز به خوبی توانستند در حوزه خدمات سفر و مدیریت بحران استان حضور فعالی داشته باشند که این تجارب باید برای سال های آینده مورد استفاده قرار گیرد.
استاندار قزوین یادآور شد: این استان دارای شرایط خاصی است و با توجه به مسافران عبوری و گردشگران باید خدمات دوجانبه ای ارائه دهد که لازم است تمام این اقدامات با فعال کردن اقتصاد گردشگری همراه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار