مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: مدرسه محور تمام برنامه های آموزش و پرورش

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مدرسه محور تمام برنامه های و در رأس امور آموزش و پرورش خراسان جنوبی قرار دارد.

کد مطلب: ۹۱۳۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: مدرسه محور تمام برنامه های آموزش و پرورش

محمد علی واقعی در دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان که به مناسبت هفته معلم برگزار شد،اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی علاوه بر این که نهادی انقلابی است که و حافظ و جان و مال مردم است در صیانت از فرهنگ و اندیشه جوانان نیز گام های موثری برداشته است.

وی با بیان این که معلمان خراسان جنوبی با سند 2030 آشنایی نداشته و در استان اجرا نمی شود، افزود: پرداختن به یک منکر به مصابه از بین رفتن قبح آن و ترویج منکر در جامعه است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مردم خراسان جنوبی مردمی مومن و ولایی دانست و ابراز داشت: اجرای سند تحول بنیادین در خراسان جنوبی با بومی سازی زیر نظامات آن و برگزاری چندیدن دوره آموزشی عملا آغاز شده است.

واقعی هدف از برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت را ارتقای مهارت های شغلی معلمین در راستای تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت دانست و خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش خراسان جنوبی تربیت مقدم بر آموزش بوده و تمامی معلمین استان معلم تربیتی در کنار آموزشی هستند.

وی لازمه رونق اقتصادی استان را رونق تولید علم در مدارس دانست و عنوان کرد: باید تفکر و هویت اسلامی ایرانی در وجود دانش آموزان نهادینه شود و لازمه آن توجه وافر به دوره ابتدایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار