سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران: همشهریان رفتارهای غیر قانونی در مدارس را گزارش کنند

تهران (پانا) - سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از همشهریان خواست تا درصورت مواجه با هرگونه رفتار غیرقانونی در مدارس به بخش شکایات آموزش و پرورش اطلاع دهند.

کد مطلب: ۹۱۳۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران: همشهریان رفتارهای غیر قانونی در مدارس را گزارش کنند

این روزها کلیپ‌هایی از مدارس در فضای مجازی منتشر شده است که شادی دانش‌آموزان را نشان می دهد اما این شادی ها رنگ و بوی دیگری گرفته و حکایت از ورود دی‌.جی‌های زیرزمینی به مدارس دارد.
در همین زمینه مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، در گفت‌وگو با پانا گفت: ما با هرگونه تخلفی که در حوزه علمی و آموزشی و فرهنگی در مدارس اتفاق بیفتد برخورد قانونی خواهیم داشت.
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: شاداب‌سازی مدارس در چارچوب شرع و قانون مورد تایید ماست و این اصلا مساوی با ابتذال نیست. اگر عواملی خارج از قوانین مدرسه در مدرسه حضور داشته باشند و در حوزه های مختلف در فعالیت‌های مدرسه مداخله کنند به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.
ثقفی در ارتباط با گزارش رفتارهای غیر قانونی در مدارس افزود: در راستای کمک به اجرای قانون از کلیه همشهریان عزیز تقاضا داریم اگر هرگونه خبری در خصوص رفتارهای غیرقانونی در مدارس دارند از طریق شماره تلفن‌های 88964006 و 88954506 یا از طریق سایت shekayat.medu.ir اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار