آغاز توزیع سبد کالای ماه مبارک رمضان بازنشستگان شهرداری

تهران (پانا) - معاون امور بازنشستگان و مشترکین سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از آغاز توزیع سبد کالای ماه مبارک رمضان بازنشستگان شهرداری تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۳۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع سبد کالای ماه مبارک رمضان بازنشستگان شهرداری

به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران ، محمد نیشابوری با بیان اینکه مدیرعامل سازمان، دغدغه و حساسیت بسیاری را در خصوص تامین سبد کالای ماه مبارک رمضان بازنشستگان دارند، گفت: به رغم مشکلات عدیده ای که این روزها در حوزه تامین کالاها بوجود آمده است،با پیگیری مدیران و همکاران دلسوز سازمان توانستیم سبد موردنظر را تامین کنیم که کار توزیع آن را نیز ازصبح چهارشنبه( ۱۸ اردیبهشت ماه) آغاز خواهیم کرد.

وی افزود:تلاش فراوانی را انجام دادیم که سبد مذکور قبل از شروع ماه مبارک رمضان به درب منازل بازنشستگان برسد؛اما متاسفانه برخی از تولید و توزیع کنندگان اقلام سبدکالا نتوانستند به میزان مورد نیاز کالاها از جمله تن ماهی یا ماکارونی را در موعد مقرر تامین و به شرکت شهروند که طرف قرارداد سازمان برای تهیه و توزیع است؛تحویل دهند. البته با اصرار سازمان و مهلت مجددی که به تعدادی تولید و توزیع کنندگان داده شد؛ همه اقلام سفارش داده شده تامین و تحویل شرکت شهروند گردید.

معاون امور بازنشستگان و امور مشترکین تاکید کرد: همکاران من در مرکز خدمات رفاهی سازمان از روز دوشنبه با تماس تلفنی زمان ارسال سبد را با بازنشستگان عزیز هماهنگ کردند و این رویه تا پایان توزیع آخرین سبد ادامه خواهد داشت. همچنین سعی خواهیم کرد با افزودن به ماشین های حمل کالا سرعت توزیع را بیشتر کنیم تا ان شاالله بازنشستگان گرامی بتوانند از اقلام موجود در سبد بهتر و سریعتر بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: بازنشستگان به هیچ وجه نگران ارسال سبد کالا نباشند، زیرا توزیع آن تاارسال آخرین سبد به درب منازلشان ادامه خواهد داشت.

معاون امور بازنشستگان و مشترکین سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در پایان از بازنشستگان شهرداری تهران خواست، در صورت بروز هرگونه مشکلی در خصوص توزیع سبد کالا موضوع را به مرکز خدمات رفاهی سازمان به شماره ۶۳۸۱۸ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار