افزایش 10 درصدی قیمت مصالح ساختمانی در آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)-رئیس اتحادیه مصالح فروشان ارومیه گفت: امروز قیمت مصالح ساختمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی داشته که رکود ساخت و ساز نسبت به سال گذشته را در پی داشته است.

کد مطلب: ۹۱۳۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 10 درصدی قیمت مصالح ساختمانی در آذربایجان غربی

پرویز آهنگر با بیان اینکه واردات کارخانجات و تأثیر پذیری آن از نوسان نرخ ارز سبب آشفتگی قیمت مصالح ساختمانی و عدم تعیین قیمت مشخص می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم میلگرد در بازار با افزایش ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵,۴۵۰ تومان است. سال گذشته هر کیلو میلگرد ۵,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسید.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان ارومیه تصریح کرد: قیمت هر پاکت سیمان در بازار ارومیه ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان است که نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده است.

آهنگر با اشاره به اینکه قیمت هر شاخه تیر آهن ۱۴ در بازار ارومیه ۹۰۰ هزار و ۵۰ تومان است گفت: سال گذشته هر شاخه تیر آهن ۱۴، ۸۰۰ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه مصالح فروشان ارومیه با اشاره به نظارت کامل از سوی اتحادیه مصالح فروشان ارومیه بر روی مراکز فروش تصریح کرد: تاکنون تخلفاتی مربوط به کم فروشی و یا گران فروشی گزارش نشده و در صورت شکایتی در این خصوص شهروندان با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار